Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Vroeger werdt er op 538 altijd een vet deuntje gedraaidt al ze omroepte Saterday night dance department

is denk een half jaar terug, ben het nummer kwijt namelijk :(

b.v.d

Ik zoek een nr zo 6-7 jaar oud mischien wel ouder..

zo mannetje loopt door een stad als maar rechtdoor wijkt voor niemand uit loopt dacht ook over een auto heen, soort van rock, soort oasis, maar dit nr is dacht ik niet van hun, of wel maar zou niet weten hoe die dan moet heten

iemand een iedee?:)

franky said:
hoi

ik zoek een nummer van een artieste die ik op tv heb gezien

in de videoclip word ze zegmaar aan dr voeten voorgesleept en van bovenaf bekeken
door bladeren over de stoep door een huis onder salontafel door etc.

ze maakt hele rustige muziek

als iemand mij aan naam en titel kan helpen HEEL ERG BEDANKT ALVAST

iemand????

het is een vrij nieuw nummer

met een gitaarmuziek d8 ik heel rustig vlolijk melodietje en de zang van het/de meisje/jongevrouw

zij heeft krullentjeshaar ligt op dr rug op de grond en word voortgesleept in de clip

of eigenlijk je ziet de vloer en omgevin om dr heen alleen maar veranderen

ze was gister bij een engels muziekprogramma maar daar noemen ze dr naam weeris niet |(

iemand moet haar muziek kennen

franky said:
iemand????

het is een vrij nieuw nummer

met een gitaarmuziek d8 ik heel rustig vlolijk melodietje en de zang van het/de meisje/jongevrouw

zij heeft krullentjeshaar ligt op dr rug op de grond en word voortgesleept in de clip

of eigenlijk je ziet de vloer en omgevin om dr heen alleen maar veranderen

ze was gister bij een engels muziekprogramma maar daar noemen ze dr naam weeris niet |(

iemand moet haar muziek kennen
Nine million bicycles van Katie Melua

:*

Just shake that ass bitch and show me what you got?! zoiets.. iemand die weet welke?

edit: gevonden: Booty Bass - shake that ass bitch

Last edited:
Oi, ik zoek zon piraten liedje, volgens mij is het van james last. Je hoort het de laatste tijd vaak op televisie, zoals toen straks bij dat programma dat de buren een huis van een wijkbewoner grondig gaan verbouwen. Het is met trompetten, en het is naar mijn idee een instrumental:) heeft wel iets polka-achtigs:P iemand?

Ik zoek een liedje van ice cube.. wordt in gezongen Keepit gasta Yo.. everybody thank ya.. maar ik heb hem uit een cripwalk videotje.. dus is heel kort.. weet miss iemand welk nr di is??

alvast bedankt

weksel

Ik zag net een reclame op tv.
Zat een nummer onder wat wel tof klonk :).

Ging ongeveer zo:

"I saw the light closing in from above......." En in ongeveer deze vorm werd het een paar keer herhaald.

Vage omschrijving, ik weet het. Had ook niet de tijd om te kijken welke reclame het was, aangezien het net het einde was...

Iemand? Thx.

Nick.

Weksel said:
Ik zoek een liedje van ice cube.. wordt in gezongen Keepit gasta Yo.. everybody thank ya.. maar ik heb hem uit een cripwalk videotje.. dus is heel kort.. weet miss iemand welk nr di is??

alvast bedankt

weksel

Heb je dat filmpje op internet gezien ? Zo ja kan je even de site hier neerplaatsen ....

Status
Not open for further replies.
Back