Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
SiRoj said:
Die nederlandstalige is gewoon rotzooi... Als pennywise fan vind ik echt dat de mensen die dat nummer hebben gecoverd zich moeten schamen.. Een nummer geschreven voor een overleden broer gaan coveren en dan ook nog eens in zo'n belachelijke klote versie :(

true 8)

hoe heet dat nieuwe nr van 50 cent? Het begint dat ie gebeld wordt in de auto. Yo where ya at....in tha hood.... etc.....en daarna staat ie in tha club met een wit pak aan. Tis niet super nieuw nr maar heb et even nodig:)

Ultee said:
hoe heet dat nieuwe nr van 50 cent? Het begint dat ie gebeld wordt in de auto. Yo where ya at....in tha hood.... etc.....en daarna staat ie in tha club met een wit pak aan. Tis niet super nieuw nr maar heb et even nodig:)

Out of control
50 cent feat. Mobb deep

laurens

Ben op zoek naar een Oldskool nummer, dat word gezongen door een vrouw.
Tekst gaat ongeveer zo:
I need some hard stuff can't you see,
I need some hard love ?can't you see?

Ik dacht dat dit nummer Hard Stuff heette, maar kon hem niet vinden.
Is trouwens echt een lekker nummer *D

ik hoorde laatst een nummer waarin je eerst een tijdje een vogeltje hoorde fluiten, later kwam daar een beat bij... wie ken me helpe

ohw... nou dan zou ik het niet weten :P
weet je miss wel dat nr van mij post hierboven? :P k vind hem echt vet maar zou niet weten hoe die heet om hem te kunnen downen..

Aaah help! net voor Bloodhound Gang - Fuck @ tmf was een cool nummer.. kan m alleen niet terugvinden iemand toevallig gezien? :(

Weet iemand hoe dat nummer heet met dit als tekst:

Wat zullen we drinken, 7 dagen lang, wat zullen we drinken voor de dorst. Want er is bier voor iedereen.

Kan er niet meer opkomen:X

BOERI said:
Weet iemand hoe dat nummer heet met dit als tekst:

Wat zullen we drinken, 7 dagen lang, wat zullen we drinken voor de dorst. Want er is bier voor iedereen.

Kan er niet meer opkomen:X

Ápreski hut :D:D

Ook al "Ik weet waar je huis woont" gedownload
wij zijn de mannen van de BNW hheeh geweeldig :D

Status
Not open for further replies.
Back