Sibo said:
Whaha, echt geweldig filmpje!! Die kerel aan het eind met z'n zware stem die wat vaags mompelt +ralf+
Sibo said:
Da-vid said:Ik zoek een plaat, Jumpstyle
Never seen a pussy like this this this, en dat herhaald ie vaker , beetje het stemmetje van On the floor van Felix Project.
Word gek hoor em vaker maar ken de naam niet..
PvdH said:Wie kent dat nummer (draaien ze ongeveer elk weekend in loco ) tis beetje rock8tig.. gaat snel.. en dan komt r zown stuk van oooooooooooooooooooooooooooooheeeeeeeeeeeeeeeeeeeoooooooooooooooooooooo en dan nogn x.. heel de zaal schreeuwt dan mee.. hij is zo ubers.. en volgens mij is het nederlands, wie helpt me aan dit nummer?
/ edit: gevonden!! Melrose - O
psycho said:Ik zoek een nummer een beetje trance-achtig...
Het is volgens mij nog niet zo'n super oud nummer....
Waar het zinnetje "Put Your Pussy On This Base" ofzo in voorkomt....
Een heel verhaaltje met een piepstemmetje erin...
Ik hoorde m toevallig gisteren, en vond m wel leuk...
Was alleen te ver heen, om meer te herkennen erin.....
Ik hoop dat iemand er uit kan komen welke ik bedoel !!!
Zou het erg cool vinden....
PvdH said:Wie kent dat nummer (draaien ze ongeveer elk weekend in loco ) tis beetje rock8tig.. gaat snel.. en dan komt r zown stuk van oooooooooooooooooooooooooooooheeeeeeeeeeeeeeeeeeeoooooooooooooooooooooo en dan nogn x.. heel de zaal schreeuwt dan mee.. hij is zo ubers.. en volgens mij is het nederlands, wie helpt me aan dit nummer?
/ edit: gevonden!! Melrose - O
PTT NRG said:Ik zoek een Old skool nummer, dat gezongen word door een vrouw met iets zwaardere stem. Ze zingt dit:
All that she want's is another baby, she's gone tommorow, but all that she want's is another baby Yeahhh 8)
Ferreltje said:dj felix project - basik?