Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
mastervanloon said:
neen, helaas..ik weet wel hoe die heet, dus waarom zou het die dan zijn 8P
nee het is echt een stukje daarvoor, die in de clip enkel wordt uitgezonden naar mijn idee. Melodie en rap is echter zo bekend, dat ik denk dat het later of eerder als een apart nummer is uitgebracht.

Ja ik weet wel welke je bedoelt, maar als je toch gewoon "If I ruled the world" intypt, staat er toch wel ergens eentje met Nas tussen?
Tenminste hier staat er gewoon Nas& Lauren Hill - If I ruled the world tussen:?.
Of misschien bedoel je toch een ander nummer, maar dat lijkt me heel sterk.

Nick.

Ik zit met nr in me hoofd hoorde ik vanmddag op fresh Fm in de auto rond 16:18 .

Was zeg maar met van die stalen bongos die ze op aruba curacou of ander tropisch land muziek me maken. En daar zong een neger in mee maar weet niet hoe het nr heet :X

Extreem sr race said:
Ik zit met nr in me hoofd hoorde ik vanmddag op fresh Fm in de auto rond 16:18 .

Was zeg maar met van die stalen bongos die ze op aruba curacou of ander tropisch land muziek me maken. En daar zong een neger in mee maar weet niet hoe het nr heet :X

Safri duo ofzo? :X

Ik zoek een nummer ik hoorde het op slam fm, je hoort zo'n kerel steeds zingen ... turn up the music. Dance nummer zit een goeie bass in.

Ik zoek het liedje dat gespeeld wordt in die nieuwe reclame van sony(met die stuiterballen door die straten:)) iemand enig id hoe die heet :D

MK_GSM said:
Ik zoek het liedje dat gespeeld wordt in die nieuwe reclame van sony(met die stuiterballen door die straten:)) iemand enig id hoe die heet :D

lol, ik zoek precies even dit topic op om 'm 'aan te vragen' en de eerste en laatste post die ik zie geeft me gelijk een duidelijk antwoord!:)

edit: subliem nummer..

Last edited:
Extreem sr race said:

Misschien masters at work ofzo.. hoe heet dat nummer nou. is igg de beat van syndicate of law - right on time

Weet iemand hoe het liedje heet wat in de intro wordt gebruikt bij jackass the movie(als ze in dat winkelkarretje staan)Thanks alvast :*

Status
Not open for further replies.
Back