Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #16

Haha het is je vergeven.
Wat vind men hier van de raw area op Masters :#
Was sowieso al van plan te gaan maar dit maakt het nog iets aantrekkelijker :o
 
Allemaal van die kutboeren uit dat rotte dorp hier die zogenaamd hun kaartje nu gaan verkopen... Radical en Warface draaien godver nog harder dan de helft van het volk wat in de line up staat. Nee en het hoort niet en dit en dat en zus en zo, lekker thuisblijven houdoe :#
 
Alsjeblieft niet zeg :+
Dan beginnen ze te klagen dat er geen hardcore is, zal niet de eerste zijn die ik tegen kom op een feestje en daarover klaagt.
 
Omg Thera vetter dan RR?! Dude...

Wat een gezeik over die raw area op MOH zeg...

Niet zeiken, smaken verschillen :P

Omg Thera vetter dan RR?! Dude...

Wat een gezeik over die raw area op MOH zeg...

Nouja, persoonlijk maakt het me niks uit. Ik heb niks met moh, en zal er ook nooit wat mee krijgen. Maar je hoeft toch niet in de hardstyle te staan? Het feest wordt er echt niet minder om. Maar ik begrijp aod niet. Nu is het een '13 in een dozijn' feest geworden. Ik vind dat ze bij de kern van hun product moeten blijven. en niet het core product moeten gaan veranderen omdat dat weerstand opwekt bij de fans (zoals blijkt) Ze kunnen beter iets innovatiefs doen met de hardcore/stage/whatever dan hardstyle toevoegen. Hadden ze nog beter crossbreed/dubstep oid toe kunnen voegen. Dat sluit beter aan.

Maargoed, ik weet nog steeds niet of ik ga :') 't Blijft moh :') :')

Alsjeblieft niet zeg :+
Dan beginnen ze te klagen dat er geen hardcore is, zal niet de eerste zijn die ik tegen kom op een feestje en daarover klaagt.

Ja, kuthardbass, geen hc afsluiter :+

RR sluit trouwens af op Loudness, mashup Jack komt live :*
 
Het grootste gedeelte van Theracords viel tegen op xxlerator, veel te veel rust. Gelukkig draaide Delete het laatst halfuur, godverdomme wat een snoeiharde tracks :W

Xxlerator outdoor moet ik ook maar heen denk... warface vs. delete.... daar gaan we wat kilotjes verliezen Bart :D
 
Haha ik ga binnenkort ook maar kaarten halen dan.

Vendetta afgelopen zaterdag was ook wel leuk, maar heel de avond hardcore is toch niet helemaal mijn ding :+
 
Haha je bent niet goed man, ja dat kleine zaaltje was vet gezellig.
Heb me verder goed vermaakt, maar knal toch liever heel de avond op een raw feestje :+
 
Hihi zaterdag weer ff goed vlammen :w
Bus geregeld dus lekker snoepen van de blauwe nintendo's en die witte domino's die klappen er echt bizar goed in wauw <3
 
Xq was ook dik! heb de vip niet eens gezien, alleen maar linksvooraan staan stuiteren op redbull.
4e feestje alweer nuchter, gaat best prima zo alleen wat pijntjes op t einde.
Hardbass ook al weer dik zin in!
 
Back
Top