bartj HousePaus 15 January 2014 #101 Denk dat ik daar toch ook maar eens heen moet. Wat een line up niet normaal
bartj HousePaus 15 January 2014 #103 Hahaha weekend kaarten voor Rebirth en Intents zijn ook een feitje :# Worden een hoop weekend feestjes
Hahaha weekend kaarten voor Rebirth en Intents zijn ook een feitje :# Worden een hoop weekend feestjes
ErwinZ GC Member 16 January 2014 #104 Gelukkig mijn Xxlerator Outdoor kaartje al lang binnen. Wat een line-up :love: Megabase line-up is ook gruwelijk! :W
Gelukkig mijn Xxlerator Outdoor kaartje al lang binnen. Wat een line-up :love: Megabase line-up is ook gruwelijk! :W
ErwinZ GC Member 16 January 2014 #106 Echt he! Als 't weer een beetje mee zit wordt dit een topjaar 8)
bartj HousePaus 16 January 2014 #107 Als deze 'winter' een teken is van wat er moet komen zal dat wel snor zitten :+
Dnstal Judas 16 January 2014 #108 De winter moet nog beginnen man. Februari kan nog stervenskoud worden.. Maart zelfs nog :')
DennisG 2f4r 20 January 2014 #113 Iemand nog intresse in een pre order code van BTB? ik ga zelf niet. Afgelopen zaterdag nog even bij restylerz wezen stampen,
Iemand nog intresse in een pre order code van BTB? ik ga zelf niet. Afgelopen zaterdag nog even bij restylerz wezen stampen,
DennisG 2f4r 21 January 2014 #114 A.s zaterdag richting XQ-BH. maatje van me kon via heineken aan gastenlijst plekken komen. hele nacht chillen bij de vip als ik dat trek
A.s zaterdag richting XQ-BH. maatje van me kon via heineken aan gastenlijst plekken komen. hele nacht chillen bij de vip als ik dat trek
bartj HousePaus 21 January 2014 #115 VIP is niks joh allemaal volk dat zich te goed voelt om los te gaan :+ Pfoeeee die line up van Qapital :love:
VIP is niks joh allemaal volk dat zich te goed voelt om los te gaan :+ Pfoeeee die line up van Qapital :love:
pimS Dajumn! 23 January 2014 #118 Niet te misselijk nee, maar bijv titan had van mij ook wel op main gemogen in plaats van festuca en Wild motherfuckers. Area 2 hadden ze wel een theracords hokje van kunnen maken, maja
Niet te misselijk nee, maar bijv titan had van mij ook wel op main gemogen in plaats van festuca en Wild motherfuckers. Area 2 hadden ze wel een theracords hokje van kunnen maken, maja
ErwinZ GC Member 23 January 2014 #119 Wild Motherfuckers is fucking baas man! En Thera mag wel weg blijven met die herrie. Geen Titan is wel jammer idd.
Wild Motherfuckers is fucking baas man! En Thera mag wel weg blijven met die herrie. Geen Titan is wel jammer idd.
pimS Dajumn! 23 January 2014 #120 Thera moet je van houden, maja warface delete etc etc we missen wel een zooi helden.. Deetox had ik ook niet vervelend gevonden [video=youtube_share;w8MtmmrvBWc]http://youtu.be/w8MtmmrvBWc[/video]
Thera moet je van houden, maja warface delete etc etc we missen wel een zooi helden.. Deetox had ik ook niet vervelend gevonden [video=youtube_share;w8MtmmrvBWc]http://youtu.be/w8MtmmrvBWc[/video]