This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #16

Digital Punk & Adaro mogen wat mij betreft op de nominatielijst voor een standbeeld
Tof je weer eens te zien Bart, ik herkende je eerst gewoon niet 8P

Dan kan ik jullie wel de hand schudden, was echt een moddervet feestje gister constant staan rammen *D
Op naar Bass Events NYE +ralf+

Ik heb aankomend jaar echt een probleem.
Awakenings was echt 1 van mn bruutste feesten OOIT. Jezus wat klapt die hardtechno gru-we-lijk lekker door
Gashouder is ook een debiel vette locatie. Volgens mij was t miss DJax, maar er werd een bass gedropt waardoor ik niet meer door mn neus kon ademen, mn neusvleugels sloegen dicht gooodverdomme wat was dat ZIEK

Hardtechno is ookte ideaal om te spacen:+, dit was mn beste trip tot nu toe,1 1/3 tikkel ongeveer en ik ging echt snoeihard:+ Stom genoeg was ik zelf met de auto, heb me kapot zitten hallucineren op de terugweg, dat doe ik dus never nooit meer...:+

Maar aankomend jaar wordt het dus flink de feestjes verdelen tussen (hard)techno en hardstyle.

:*

Gvd zin in vanavond! Echt een te beroerde line-up, maar gaan echt veel toffe mensen dus gaat een mooie worden 8)

De line up van Bass Events NYE is gelukkig een heel stuk beter ja :+
Maar bij ons gaat ook de complete bende dus vermaken ons toch wel. Beetje keta pakken op de after gok ik

Freaqshow was een stuk beter dan verwacht Goed vermaakt met veel toffe mensen :#! Werd boven verwachting gedraaid! Nu was mijn verwachting niet al te hoog, maar toch :+

Zaterdag alweer de volgende :# Spell of Sin! Radical :~:W

Jos en ik zijn er de 25ste ook bij

Ik heb nu al zin in Qapital jongens Douwe beter zorg je ervoor dat je er ook bent:W!

Dikke Qapital meeting :#
Deze maand geen enkel feest pakken. Even rustig op adem komen na December stuk of 7 of 8 feestjes gehad, dat is toch wat te gek:+
Bass Events NYE viel me nog niet tegen alleen die tek op het begin was echt 3x niks, denk je hey daar komt een mooie knaller is er zo'n schrale tek remix van gemaakt |(Lords of Tek was wel weer lachen dan, maar had weinig het oud en nieuw gevoel moet ik eerlijk zeggen. Volgend jaar toch maar Freaqshow

Je moet er van houden Bartje
qapital is gelijk met up!. Wij gaan dus voor up!. Al had ik ook graag naar qapital gegaan..

Ja dat snap ik Niels, vind een beetje tek op z'n tijd wel leuk maar ga dan geen rammers 'verpesten' :x
Dacht elke keer aah eindelijk rammen maar nee hoor :+

Vanavond ook Spell of Sin in Arnhem. Totaal geen zin nog Ook geen idee wat ik moet verwachten qua drukte etc. Maar zal vast wel weer lekker worden :#