Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #16

Radical eenheidsworst??!! Alles behalve... Wie is volgens jou dan geen eenheidsworst? Radical is imo juist iemand die niet zo is. Hij is godverdomme een eindbaas, en pas 23 :W Ook altijd in voor een praatje. En hij komt nog wel uit Twente :+

Komt goed Pim! Beuken 8)

Heb hem gezien op PH13 :+

Groupie love :love:

Haha weten jullie wat ik zo mooi vind Pim en Erwin, we kennen elkaar van een scooterforum en zijn nu gewoon vrienden geworden hoe grappig is dat. Altijd lachen als we het er van de kaart over hebben hoe we elkaar hebben leren kennen of als mensen vragen waar kennen jullie elkaar van. Jaah van het Scooterforum. Het wat?! Ja het Scooterforum, ongelofelijk :D

Mijn vrienden verklaren me keer op keer voor gek als ik weer eens op pad ga om jullie te zoeken :D

Hehe

Wat een fuif gister:+ Heb me gruwelijk vermaakt op megawatt. Best een tijd gezellig staan doen met Pilwin . En vanaf een uur of 3 nonstop staan rammen voorin:D

Mn mede-forummer was pretty wasted:D. Althans zo zag t eruit Hahaha
Tis nu 15:25 Doppenstatus: koffieschotels :p

Les voor de volgende keer: geen natte pep in capsules doen, ik had 4 kleverige hompjes in mn zakje zitten ipv. Caps:p

Groupie love :love:

Haha weten jullie wat ik zo mooi vind Pim en Erwin, we kennen elkaar van een scooterforum en zijn nu gewoon vrienden geworden hoe grappig is dat. Altijd lachen als we het er van de kaart over hebben hoe we elkaar hebben leren kennen of als mensen vragen waar kennen jullie elkaar van. Jaah van het Scooterforum. Het wat?! Ja het Scooterforum, ongelofelijk :D

Ik weet niet meer of jij erbij was, vast wel. Maar ver in een grijs verleden was er een meeting in Brothers in Bunnik waar écht veel van SF bij waren... Dat was nog eens epic!

Hehe

Wat een fuif gister:+ Heb me gruwelijk vermaakt op megawatt. Best een tijd gezellig staan doen met Pilwin . En vanaf een uur of 3 nonstop staan rammen voorin:D

Mn mede-forummer was pretty wasted:D. Althans zo zag t eruit Hahaha
Tis nu 15:25 Doppenstatus: koffieschotels :p

Les voor de volgende keer: geen natte pep in capsules doen, ik had 4 kleverige hompjes in mn zakje zitten ipv. Caps:p

Was een goeie idd :W En ja 't ging wel aardig lekker :D:# Was vandaag om 17:00 wakker. Topfit 8)

Ja 2 uur en 57 minuten om precies te zijn, zal ongetwijfeld nog wel een keer wat mis gaan met overstappen dus word weer een dag vullend programma vrees ik :#

maatje van me was ook naar penoze geweest was toch erg vet wat ik hoorde.
4 jan minus is more in de luxor
18 jan restylerz frequencerz
25 jan x-qlusive brennan heart
dat was januari al weer:P

Xxlerator X-Mas was dik! Beetje druk, maar goed vermaakt.

Dinsdag Freaqshow, zaterdag Minus is More / Spell of Sin in Luxor, Arnhem en 25 januari Xxlerator Raw 8)

Vanavond alsnog naar Digital Punk Unleashed in Time-Out nadat ik mezelf zo voorgenomen had niet te gaan. Maar heb nog 14 muntjes thuis liggen en voor maar 8 euro kan ik dit natuurlijk niet missen :# Penoze was trouwens wel een leuk feestje, na wat ik had gehoord over de vorige editie er toch stiekem wat meer van verwacht. Maar toch mag ik niet klagen.

Back