bartj HousePaus 1 April 2014 #203 Nog volk naar Qapital?! En zie net dat het eerste festival volgende week alweer op de planning staat
ErwinZ GC Member 2 April 2014 #205 Gvd zin in Qapital! En volgende week eerste festival weer idd! Ook zin in!
bartj HousePaus 2 April 2014 #206 Ook Rebirth toch maat? Ik kan helaas wel pas na m'n werk, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk
Ook Rebirth toch maat? Ik kan helaas wel pas na m'n werk, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk
bartj HousePaus 3 April 2014 #208 Mooi ik zaterdag en zondag Maar laten we eerst zaterdag eens overleven...
pimS Dajumn! 7 April 2014 #213 man man man man WAT een feest. De tering, ik zit nogsteeds in de afterglow
Dnstal Judas 12 April 2014 #215 Gisteren een verjaardag gehad in Rotterdam van een maatje van me. Kwamen we op een geven moment terecht bij Trashed (Limewax & Trasher (2u solo). 'crossbreed, dubstep en drum & bass'. Juist ja, snoeiharde industrial was het
Gisteren een verjaardag gehad in Rotterdam van een maatje van me. Kwamen we op een geven moment terecht bij Trashed (Limewax & Trasher (2u solo). 'crossbreed, dubstep en drum & bass'. Juist ja, snoeiharde industrial was het
bartj HousePaus 15 April 2014 #217 Zo de 2 dagen snoeien op Rebirth ook weer overleefd. Maandag werken ging iets of wat moeizamer dan normaal.... En zaterdag vol gas op Loudness ^^
Zo de 2 dagen snoeien op Rebirth ook weer overleefd. Maandag werken ging iets of wat moeizamer dan normaal.... En zaterdag vol gas op Loudness ^^
Weksel Rapido In Progress.. 21 April 2014 #220 Bartj ik spotte je nog op Loudness.. Wat een beukfeest!