ErwinZ GC Member 1 March 2014 #181 Ik zit zo'n beetje de hele zomer vol :+ Dit jaar ook voor 't eerst heel weekend Decibel op de camping. Ben benieuwd wat voor een bende dat wordt :#
Ik zit zo'n beetje de hele zomer vol :+ Dit jaar ook voor 't eerst heel weekend Decibel op de camping. Ben benieuwd wat voor een bende dat wordt :#
Dnstal Judas 1 March 2014 #182 Vrijkaarten gekregen voor De Tijdmachine. Een avondje ongepland niet carnavallen maar terug in de tijd
Vrijkaarten gekregen voor De Tijdmachine. Een avondje ongepland niet carnavallen maar terug in de tijd
bartj HousePaus 5 March 2014 #184 Ook natuurlijk een heel weekend present op Decibel :+ Nog heren buiten Pim en Erwin zaterdag aanwezig op Supersized Raw?
Ook natuurlijk een heel weekend present op Decibel :+ Nog heren buiten Pim en Erwin zaterdag aanwezig op Supersized Raw?
Marco_v_W hoi 6 March 2014 #185 Yeah, hier ook samen met plant en een paar andere mongolen Decibel weekend:W
bartj HousePaus 6 March 2014 #186 Dan zal ik je zondagavond vast wel tegenkomen, gezien ik plant ook altijd pas op het einde tegen kom :+
Dan zal ik je zondagavond vast wel tegenkomen, gezien ik plant ook altijd pas op het einde tegen kom :+
Marco_v_W hoi 7 March 2014 #190 bartj said: Dan zal ik je zondagavond vast wel tegenkomen, gezien ik plant ook altijd pas op het einde tegen kom :+ Click to expand... Zit er dik in :W meeten we zoieso en ff paar dansjes doen
bartj said: Dan zal ik je zondagavond vast wel tegenkomen, gezien ik plant ook altijd pas op het einde tegen kom :+ Click to expand... Zit er dik in :W meeten we zoieso en ff paar dansjes doen
Marco_v_W hoi 7 March 2014 #191 ErwinZ said: Haha meen je niet Marco Wordt gvd epic :# Click to expand... Hehehe, heb de smaak te pakken! Wordt kicke :W
ErwinZ said: Haha meen je niet Marco Wordt gvd epic :# Click to expand... Hehehe, heb de smaak te pakken! Wordt kicke :W
bartj HousePaus 9 March 2014 #192 Marco_v_W said: Zit er dik in :W meeten we zoieso en ff paar dansjes doen Click to expand... Moet goedkomen dan. Gister naar Supersized RAW geweest, heel de avond met Erwin en Pim rondgehangen wat een geweldige nacht :love:
Marco_v_W said: Zit er dik in :W meeten we zoieso en ff paar dansjes doen Click to expand... Moet goedkomen dan. Gister naar Supersized RAW geweest, heel de avond met Erwin en Pim rondgehangen wat een geweldige nacht :love:
ErwinZ GC Member 13 March 2014 #196 Code voor Defqon gekregen. Meteen 2 tickets en parkeerkaart gehaald :#