Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Wat een bazenweekend! Preparty TOP! echt dikke knalsets gedraaid.. behalve evil activities met z'n hitjes parade..
Feest was zelf ook top! warm, maar met af en toe wat schaduw goed te doen :)
After geen zin meer in.. ben die hitte wel ff zat nu

WAT een feest zeg. Veel verschillende sets gezien, begonnen met The Pitcher & Toneshifterz op de main, daarna Norman @ Back2school, Zany @ Euphoria, Fatima Haji en Frank Kvitta @ Refuse, af en toe nog heen en weer gelopen naar de Pussy Lounge. Ik zal nog wel meer gezien hebben maar dit kan ik me herinneren 8P. In de bus direct in slaap gevallen.

Last edited:
9 van die 10 mannetjes daar hebben nog nooit een xtc pil op waarschijnlijk. Word ook nergens gezegd dat het door drugs komt, maar gewoon door over verhitting.

En rarara waar krijg je oververhitting van? ;) Het kan uiteraard alcohol icm zweten geweest zijn. Echter kunnen de mensen die wel eens iets, of dat nou xtc, coke, speed of whatever is, wel beamen dat je excessief gaat zweten van drugs, helemaal in 30+ graden en vaak ook nog in combinatie met alcohol. Tevens kun je slechter beoordelen of je water moet drinken ja/nee. In mijn ogen 95% kans dat er drugs in het spel was... Alleen met alcohol is dat resultaat bijna niet te bereiken.. Treurig is het sowieso, zeker op die leeftijd.

Grote kans dat het ook drugs is inderdaad. Het is gewoon niet verstandig om met 33 graden zooi naar binnen te gooien. Ik had het nuchter al zwaar, maar ik ben dan ook een ginger :')
Vanaf 8uur was het een dikke prima, afsluiting op pussy lounge was ook very naiz :# Kwam een groep tegen uit m'n dorp, allemaal, stuk voor stuk van de kaart :D

Duurde ook 45 min voordat de EHBO er was... Beveiliging had een verkeerde locatie opgegeven. Misschien als ze wel op tijd waren hij het wel gehaald had.. Dikke faal voor B2S, maar dit zal niet bekend gemaakt worden neem ik aan. EHBO was er in mijn ogen te weinig "actief" aanwezig.

[video=youtube;sqHy29ynkfU]http://www.youtube.com/watch?v=sqHy29ynkfU&list=UUVLolPmtm4IPMHx5k0GISHg&index=1&feature=plcp[/video]

Gv wat was dat een festival zeg :W!

WHAHAHA gek ik wist in 1ste instantie niet wie jij was totdat jij je telefoon gebruikte om je gezicht bij te lichten hahaha
Hoe jij op da bed sprong GENIAAL!

Back