Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Mini-G nog even tegen het lijf gelopen, wat een beer :P
Weer goed vermaakt hoor, en voor het eerst vrij snel weg op het parkeerterrein.
Beetje jammer dat mijn BOB om half 8 dacht ik heb geen zin meer en ben maar eens weg. Ik bellen waar ben je? Ja bijna thuis had geen zin meer. Gelukkig vervoer kunnen regelen :P

Ja dat kutwijf liep hele dag al met een chagerijnige bakkus rond kon er ook niet echt meezitten. Toch zeker niet in mijn toestand :D

Niels heeft ons allen mooi om de tuin geleid zie ik wel :p
Douwe ook nog ff gezien toen die naar huis ging.
En Erwin wel meedere malen :p

Erik volgens mij nog wel gezien nu je het zegt, bij main ergens..

Vond je er vrij fris bij staan bart :P

M'n vriendin had 4 nachtdiensten gedraaid dus was helemaal uit haar ritme gister dat kwam wel ff klote uit, verder lekker staan zweten en branden in de zon de hele dag, top feest weer maar nu wel ff genoeg geweest en weer sparen voor het verbouwen in huis :)

Vond je er vrij fris bij staan bart :P

Was rond 8 uur maar gestopt met snoepen, kan ik tenminste fatsoenlijk slapen :P
Ook nog ff een stukje gezwommen haha dat was een goeie afkoeling. Ook bosjes mensen zien worden afgevoerd. Maar weer vond ik eigenlijk wel perfect. Beetje jammer dat gezeik van die waterpistolen, had een miniwaterpistool en die was zelfs te groot :S

Verstandig :P

Heb toch aardig wat waterpistolen gezien ook grotere...

Was net binnen en dr ging er al 1 door dr knieen naar de grond, ff later was ze weer inzetbaar na wat eten schaduw en water maar toch.

M'n vriendin moest haar luchtje afstaan a 70 euro, loopt ze terug om hem maar ergens neer te leggen uit het zicht op goed geluk komt er een beveiliger aan, ja die mag gewoon mee hoor... dus geregeld met die fouilleer meid zegt ze ow ik heb al een hele hoop luchtjes ingenomen... ook lekker gecommuniceerd dus...

Als het echt een goed feestje is heb je geen drank of drugs nodig ;) (bobt ook vaak)
True :)

Beetje jammer dat mijn BOB om half 8 dacht ik heb geen zin meer en ben maar eens weg. Ik bellen waar ben je? Ja bijna thuis had geen zin meer. Gelukkig vervoer kunnen regelen :P
Lekkere bob dan...

Niels heeft ons allen mooi om de tuin geleid zie ik wel :p
Om de tuin geleid? Watdan? :p

Heb het ook wel weer ff gehad met de feesten. Voorlopig niks meer iig.
Watje!
1 sept GZ, week erop q-base, hop hop!

Beetje jammer dat gezeik van die waterpistolen, had een miniwaterpistool en die was zelfs te groot :S
Mijnes mocht ook niet mee. Gelukkig wel eentje van een maatje gekregen. Heb er toch heel wat mensen mee zitten kwallen :P hehe

M'n vriendin moest haar luchtje afstaan a 70 euro, loopt ze terug om hem maar ergens neer te leggen uit het zicht op goed geluk komt er een beveiliger aan, ja die mag gewoon mee hoor... dus geregeld met die fouilleer meid zegt ze ow ik heb al een hele hoop luchtjes ingenomen... ook lekker gecommuniceerd dus...

Was op defqon ook.. De eerste uren werd alles in genomen, soms voor 200,- tegelijk..
Daarna mocht iedereen met luchtjes doorlopen..

Nou is een luchtje mee nemen niet nodig vind ik maar een deo is wel lekker, trek idd eens een lijn in dat soort dingen of maak van tevoren duidelijk wat wel en niet mee mag en communiceer dat onder je personeel...

Back