Zo hee, wat was Defqon weer een knalfeest! Vrijdag lekker opgewarmd, zaterdag veel te hard uit mn naad, maar wel lekker! En zondag... pfoeh, wat was dat lekker zeg!
Ook nog een paar keer in die 24uurs tent geweest, maar wat was het daar vies benauwd zeg! Ondanks dat er echt fucking lekker gedraaid werd, niet echt hard kunnen gaan daar. Na 3 sec springen leek het wel of ik in een zwembad was gesprongen. Sliep er trouwens echt op 50m van die tent. Die paar uurtjes dat ik even ging liggen, lag ik trillend in mn tent
Alleen wel een beetje jammer van de regen, maarja we hebben allemaal heerlijk genoten
Damn zin in morgen, express niet naar de gym gegaan vandaag. morgen zal genoeg pijn doen
WTTF is gecancelled, volgas penoze! zouden anders ook niet binnen komen denk met 9 leipo's.
Penoze is op de NDSM werf trouwens waar faltifest ook wordt gehouden, uitkijkend op centraal station overt ij heen.
Ik ga morgen ook met pflanzz dreamfields pakken. Nog nooit naar uberhaupt zo'n feest geweest (alleen laatst freshtival hier in enschede). Ben erg benieuwd
Jezus heb een partij staan slopen. Ben kapot. Wat een heerlijke setjes van zany en titan, Deetox en phrantic & radical en crypsis. Wat een helden allemaal.