Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Zo hee, wat was Defqon weer een knalfeest! Vrijdag lekker opgewarmd, zaterdag veel te hard uit mn naad, maar wel lekker! En zondag... pfoeh, wat was dat lekker zeg!

Ook nog een paar keer in die 24uurs tent geweest, maar wat was het daar vies benauwd zeg! Ondanks dat er echt fucking lekker gedraaid werd, niet echt hard kunnen gaan daar. Na 3 sec springen leek het wel of ik in een zwembad was gesprongen. Sliep er trouwens echt op 50m van die tent. Die paar uurtjes dat ik even ging liggen, lag ik trillend in mn tent :p

Alleen wel een beetje jammer van de regen, maarja we hebben allemaal heerlijk genoten :)
 
Last edited:
Damn zin in morgen, express niet naar de gym gegaan vandaag. morgen zal genoeg pijn doen :D

WTTF is gecancelled, volgas penoze! zouden anders ook niet binnen komen denk met 9 leipo's.
Penoze is op de NDSM werf trouwens waar faltifest ook wordt gehouden, uitkijkend op centraal station overt ij heen.
 
Ik ga morgen ook met pflanzz dreamfields pakken. Nog nooit naar uberhaupt zo'n feest geweest (alleen laatst freshtival hier in enschede). Ben erg benieuwd :)
 
Jezus heb een partij staan slopen. Ben kapot. Wat een heerlijke setjes van zany en titan, Deetox en phrantic & radical en crypsis. Wat een helden allemaal.

Dreamfields was vetter als defqon imho
 
Mwah het hele feest wel idd. Maar qua muziek vond ik de Blue bij Defqon toch wel vetter.

Volgende week Free, nuchter :#
 
Was echt mega vet! Heb jullie nog wel proberen te zoeken, maar dat ging niet meer zo goed haha. Ga zeker nog is vaker feestje meepakken:)

Waar hebben jullie de hele dag uitgehangen? heb mn ogen wel open gehouden, maar ben alleen erwiM een paar keer tegengekomen

Pim, verkoop je toevallig je kaartje voor WTTF?

Hadden nog geen tickets, konden probably via gastenlijst.
 
Back
Top