Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Hier het laatste nachtje in, morgen weer richting huis. Goed kunnen vermaken in de blue, met vlagen in de Gold, silver & black klapte ook lekker. De twee festival-dagen afgesloten bij Partyraiser en vanavond Gunz for Hire, prima vermaakt! Alleen jammer dat er op de camping zo achterlijk veel vervelende moffen waren en zijn te vinden..

Ik heb me prima vermaakt die paar uur dat ik er was, was er godverdomme pas om half 5. Verder had ik er weinig op aan te merken, al lijkt het wel stiekem kleiner dan vorig jaar had ik het idee?! De standaard bende nog tegen gekomen Pim, Erwin en Niels :7 Was half 6 vanochtend pas thuis, altijd een hel met wegkomen daar, maar dat mocht de pret niet drukken.

Puur toeval, hehe
Defqon, wat een zieke bedoeling zeg. Overal waar ik geweest ben klapte het erop
Mark with a k, dr peacock, partyraiser, b-front, noem het maar op. Alleen the viper op de afterparty, wat een laffe homofiel zeg. Tering, wat ging dat langzaam. We zijn toen om 3u richting de 24u tent gegaan waar het wél hard ging :#
Gunz4Hire klapte er ook flink op, zelfs de set van wildstylez viel me niet eens tegen. Wonder boven wonder de zondag nuchter doorgekomen. Maar wat heb ik me vermaakt met al die vage koppies om me heen.. haha! :D

Haha mooi he :P Voorgaande 5 feesten ook zonder droekz gedaan, maar op Defqon wel weer even wat nintendo's achterover getikt :# Moest ook wel na dat ongeluk :X

Haha mooi he :P Voorgaande 5 feesten ook zonder droekz gedaan, maar op Defqon wel weer even wat nintendo's achterover getikt :# Moest ook wel na dat ongeluk :X

Daar ging een maat van me ook lekker op. Ik geloof dat ik geen enkel feest meer zonder heb gehad. laatste was hardbass 2012 denk ik.

Ben ook naar Defqon geweest. Eerste keer op een dusdanig groot feest :) Heb me goed vermaakt! Flink gelachen om alle mensen die een beetje vreemd uit de ogen keken :P

Goed kapot aan het einde van de dag :X Nu nog steeds behoorlijk last van mijn benen haha. Nu 3 augustus naar Dancevalley!

Ik tikte mn laatste nintendo om iets van 10 uur, nog flink staan spacen terwijl we stonden te wachten op de parkeerplaats, sjezus :D
Dreamf en freef weer normaal, op wttf flink uit de pan

Ga ik wel vaker, free / ultrasonic gaat ze mee, Decibel niet, d'r buik word dan te dik zeg maar ;)

Aan het verbouwen en laatst ook de auto naar de garage mogen brengen dus momenteel niet erg dik in de centen helaas.

GUNZ FOR HIRE +ralf+
Radical Redemption +ralf+

Moet ik heen!! :~

edit:/ Vrienden op de hoogte gebracht. Ik ga :7

Last edited:
Back