This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Weer genieten van de seizoens opener

[video=youtube_share;UMuIgRDKIe4]http://youtu.be/UMuIgRDKIe4[/video]

Was zaterdag in Utrecht met Latin Lovers, heb de hele avond staan springen. Maar als ik dit dan weer zie heb ik echt wel weer zin in een hardstyle/core feest hoor!

Volgende week Knock-Out! Godverdomme zin in, godverdomme! :# Eerst zaterdag nog een voorproefje met Psyko Punkz, hier in de buurt, bij Dieka Misschien voor sommigen wel bekend

Volgende week oid ff een zooi festivaltickets bestellen! Heb er zin in 8)

Bij mij zijn de Knock-out kriebels ook goed aanwezig :~
Vooral omdat het al bijna 2 maanden geleden is dat ik op een groot noemenswaardig feest heb gestaan :O
Dus zal onderhand weer eens tijd worden, doen volgende week wel ff een raketje he Erwin :+

Helaas geen Rebirth voor mij maar waarschijnlijk Hardshock ^^.
Morgenavond mogen we inderdaad weer na een veeeeel te lange pauze, dan paar dagen rust en weer vol gas op Hard76 en dan Masters

Dat jullie t nog volhouden Ben er aardig klaar mee.. pak defqon en decibel en q-base mee en dan vind ik het best
Vind de muziek uit "mijn" tijd toch echt veel vetter.. Zat net dvd te kijken van qlimax 2008 en dat klinkt dan wel weer bruut! lkkr raggen.. begon ik net met die feestjes en toen was het nog supervet en speciaal

Dat heb ik ook wel hoor, dat ik de oudere muziek mooier vind. Maar raw is toch ook wel dik! En ik vermaak me altijd wel Vorig jaar niet zoveel geweest, maar heb er nu wel weer zin in :#

Vorig jaar was het ook niet Erwin :+
Merk bij mij in de groep ook wel dat het steeds minder word met naar feesten gaan, heb er zelf nog geen last van eigenlijk :7

Gefeliciteerd Thomas, dat heb je goed voor elkaar :W

Even over die muziek. Heb nu de Hardbass 2013 cd op staan, en daar staan toch wel aardig wat mooie beukplaatjes op hoor :#

Damn, knockout was vet. Dacht eerst dat t wat meer plingpling zou worden maar al vrij snel werd er alleen maar raw gedraait.