Al thuis van Thrillogy, was er dit keer niet zo kapot van... Wat en kut locatie blijf ik de Jaarbeurs vinden, op die spekgladde vloer paar keer met m'n vage harses op m'n smoel gegaan. Vond het ook totaal niet erg toen de bob 1,5 uur voor het einde zei zullen we gaan? Pilsje opgedronken en ciao. Waren wel hoop mensen die K.O waren gegaan niet normaal joh :S
Ook ff naar Thrillogy geweest, allemaal leuk en aardig tot er op t eind een dood ging bij de bankjes @ Zatox. Gast lag te trillen en spasmeschokken, zeker 10 man hield hem vast. Het leek alsof hij stikte en kleurde compleet groen/grijs. Even later bewoog hij niet meer en was hij totaal geest-wit en stokstijf. Mensen schreeuwde om beveiliging en die kwamen veel te laat. Verder niets meer van gehoord maar ik denk dat ie dood is.. Bizar want het was nog geen meter achter me ;/
Durf niet te zeggen waar het nou precies aan lag, weet wel dat ik het vorig jaar stukken beter naar m'n zin had. Kwam misschien wel door m'n daapse BOB die de hele tijd stil stond... Drugsgebruik was inderdaad aardig hoog, gezien het mij zelfs is opgevallen :+ Qore moet ik helaas overslaan niemand uit de buurt gaat erheen dus maar voor de verandering een house feestje in de buurt meepakken, beetje afwisseling. Dan even maandje rustig aan doen en in December vol gas elke week knallen
Nee het was rond half 7 (aangepaste tijd), zalen waren al dicht en alleen Zatox zaal was nog open. Ik weet niet eens of er drugs in het spel was en niet veel mensen (~50) hebben het gezien.
Volgens mij heb ik 2 mensen gezien die nuchter waren, sowieso was t op de wc's alleen maar tandenknarsers