malco poopyboner 14 October 2012 #222 Shane said: Nog dames of heren aanwezig @ Awake 19 okt, Gashouder..? Click to expand... hoop het...
bartj HousePaus 14 October 2012 #223 ErwinZ said: Mooi :# Click to expand... Ik vermaak me toch wel :+
tiender Well-Known Member 16 October 2012 #224 Vette zin hws Word me eerste binnenfeestje, ben benieuwd!!
SiRoj CBR600 FSport 17 October 2012 #226 Ik ga naar Monster Mash in de melkweg, beetje disco/electro/techno
Dnstal Judas 17 October 2012 #227 Bace said: Iemand tips voor morgen avond @ADE? Click to expand... https://partyflock.nl/party/228238:The_Third_Movement_and_PRSPCT.html Misschien, als ik niks te doen heb.. Wil eigenlijk wel ff langs id&t
Bace said: Iemand tips voor morgen avond @ADE? Click to expand... https://partyflock.nl/party/228238:The_Third_Movement_and_PRSPCT.html Misschien, als ik niks te doen heb.. Wil eigenlijk wel ff langs id&t
Bace EPC Stinger #134 17 October 2012 #228 Ik heb net kaarten voor Full On besteld! eens kijken of het iets is!
Dnstal Judas 20 October 2012 #231 Ergens wel tof. Kan ie voortaan in het buitenland draaien Tot vanavond Bartje! Have fun in de ziggo jongens!
Ergens wel tof. Kan ie voortaan in het buitenland draaien Tot vanavond Bartje! Have fun in de ziggo jongens!
Cor_vandijk aka Der Plant! 20 October 2012 #233 Idd, have fun! Erg benieuwd naar de akoestiek? in de ziggodome!!
bartj HousePaus 20 October 2012 #234 Hard with style gaat voor mij niet meer door, de bob had opeens andere plannen.... Misschien tot vanavond inderdaad, Niels.
Hard with style gaat voor mij niet meer door, de bob had opeens andere plannen.... Misschien tot vanavond inderdaad, Niels.
bartj HousePaus 20 October 2012 #236 Ja inderdaad, vind het ook jammer maargoed. Volgende week Thrillogy dan maar
ErwinZ GC Member 20 October 2012 #237 Zitten nu in de limo onderweg naar Amsterdam Ben ook benieuwd naar de Ziggodome! Fucking veel zin! 8)
Zitten nu in de limo onderweg naar Amsterdam Ben ook benieuwd naar de Ziggodome! Fucking veel zin! 8)
ErwinZ GC Member 21 October 2012 #240 Thuis. Was echt een dik feest! Wat een zaal en wat een geluidje :W Alleen sommige dingen waren niet helemaal goed geregeld maar verder prima vermaakt.
Thuis. Was echt een dik feest! Wat een zaal en wat een geluidje :W Alleen sommige dingen waren niet helemaal goed geregeld maar verder prima vermaakt.