Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Ook ff naar Thrillogy geweest, allemaal leuk en aardig tot er op t eind een dood ging bij de bankjes @ Zatox. Gast lag te trillen en spasmeschokken, zeker 10 man hield hem vast. Het leek alsof hij stikte en kleurde compleet groen/grijs. Even later bewoog hij niet meer en was hij totaal geest-wit en stokstijf. Mensen schreeuwde om beveiliging en die kwamen veel te laat. Verder niets meer van gehoord maar ik denk dat ie dood is.. Bizar want het was nog geen meter achter me ;/

Ze waren niet toevallig met z'n 2e? Tegen een uur of 5 werd ik door de bewaking aan de kant geduwd en werden er door stuk of 10 gasten 2 levenloze lichamen richting de EHBO gebracht. Zag er niet best uit in ieder geval.

lijkt me zo zonde..
50 euro (ofzo?) voor het kaartje + 50 euro pillen oid en uiteindelijk weet je niks meer van heel die avond of beland je in het ziekenhuis..

1 speaker heb ik meer dan zat aan de hele avond:P

Ik vond de crypsis zaal echt gruwelijk, grootste gedeelte van de nacht beetje achterin staan maaien, was lekker veel ruimte:P
Viel mij ook op dat t al een stuk kleiner was opgezet als vorig jaar, dat viel me een beetje tegen.

maja, t ging goed hard bij crypsis dus ik vond t een topavond!

Nee het was rond half 7 (aangepaste tijd), zalen waren al dicht en alleen Zatox zaal was nog open. Ik weet niet eens of er drugs in het spel was en niet veel mensen (~50) hebben het gezien.

Al thuis van Thrillogy, was er dit keer niet zo kapot van... Wat en kut locatie blijf ik de Jaarbeurs vinden, op die spekgladde vloer paar keer met m'n vage harses op m'n smoel gegaan. Vond het ook totaal niet erg toen de bob 1,5 uur voor het einde zei zullen we gaan? Pilsje opgedronken en ciao. Waren wel hoop mensen die K.O waren gegaan niet normaal joh :S

Drugsgebruik was dus weer absurd hoog?
Vond Thrillogy vorig jaar al niet zo super, maar dit jaar was het nog minder? Waar ligt dat aan dan? Sfeer ofzo?

Ook ff naar Thrillogy geweest, allemaal leuk en aardig tot er op t eind een dood ging bij de bankjes @ Zatox. Gast lag te trillen en spasmeschokken, zeker 10 man hield hem vast. Het leek alsof hij stikte en kleurde compleet groen/grijs. Even later bewoog hij niet meer en was hij totaal geest-wit en stokstijf. Mensen schreeuwde om beveiliging en die kwamen veel te laat. Verder niets meer van gehoord maar ik denk dat ie dood is.. Bizar want het was nog geen meter achter me ;/

Nja, drugs is wel heel snel iets om te roepen (wat waarschijnlijk ook zo is) Maar als iemand een epileptische aanval krijgt ziet dat er ook niet lekker uit om naar te kijken. Maar wat je hier beschrijft hoef ik ook niet te zien..

In Antwerpen (Lotto Arena) was het een prima feestje! Opvallend weinig mensen aan de zooi, ehbo-ers hebben het relatief rustig gehad volgens mij :+
Veel jump, veel tek, db&stf hebben me positief verrast (ondanks dat ze sound of the thunder en meer oude meuk gedraaid hebben). Maar beste was nog wel back in time. 1 uur lang oude klappers :w
Beetje jammer van Korsakoff. Dr Phunk (die net voor haar een teklivesetje neerzette) ging harder dan Korsakoff.. Dus wij zijn ook voor het einde gegaan. Maar zou er zo weer heen gaan :D

Op naar qore in de hmh volgende week. Wie volgt? :P

Durf niet te zeggen waar het nou precies aan lag, weet wel dat ik het vorig jaar stukken beter naar m'n zin had. Kwam misschien wel door m'n daapse BOB die de hele tijd stil stond... Drugsgebruik was inderdaad aardig hoog, gezien het mij zelfs is opgevallen :+ Qore moet ik helaas overslaan niemand uit de buurt gaat erheen dus maar voor de verandering een house feestje in de buurt meepakken, beetje afwisseling. Dan even maandje rustig aan doen en in December vol gas elke week knallen

Durf niet te zeggen waar het nou precies aan lag, weet wel dat ik het vorig jaar stukken beter naar m'n zin had. Kwam misschien wel door m'n daapse BOB die de hele tijd stil stond... Drugsgebruik was inderdaad aardig hoog, gezien het mij zelfs is opgevallen :+ Qore moet ik helaas overslaan niemand uit de buurt gaat erheen dus maar voor de verandering een house feestje in de buurt meepakken, beetje afwisseling. Dan even maandje rustig aan doen en in December vol gas elke week knallen

Volgens mij heb ik 2 mensen gezien die nuchter waren, sowieso was t op de wc's alleen maar tandenknarsers :p

Nee het was rond half 7 (aangepaste tijd), zalen waren al dicht en alleen Zatox zaal was nog open. Ik weet niet eens of er drugs in het spel was en niet veel mensen (~50) hebben het gezien.

Misschien schrok ie zich de tering van het vuurwerk, damn die knallen mochten wel iieeets zachter ....

740659.jpg

bartj toch?

Back