This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Voorlopig even helemaal niks hier

Bovenop m'n geld zitten hehe

Na defqon vind ik t ook wel weer even goed, al met al 300 euro verder en 3 dagen erna nog naar de klote :X
 
ik ga ook naar Last World.. ben benieuwd! Dikke line up sowieso
Voor het geld hoef je het niet te laten in ieder geval.
Heb een early bird ticket, dus dat kostte 10 euro, verder is vervoer nu gratis en comsumpties waren vorig jaar 2 euro, hopelijk dit jaar ook.

En dan nog te bedenken dat het 14 uur duurt, met een mooie line-up!
Zeker dat tientje waard!:W
 
En ik dacht nog wel dat ik dit weekend geen feest zou hebben :+ Morgen Have A Nice Day Festival! Niet helemaal mijn muziek maar boeiend, wordt vast wel gezellig
 
hoe zit t eigenlijk met die gewonden en 2 doden die er vorrig jaar gevallen zijn bij Last World? Kan er niks over terugvinden eigenlijk..
 
hoe zit t eigenlijk met die gewonden en 2 doden die er vorrig jaar gevallen zijn bij Last World? Kan er niks over terugvinden eigenlijk..
Hoe kom je hier bij?

zooo heeee.. Last world was echt DIK!
Was mooi ja!

Op de terugweg auto voor ons 3 keer over de kop en toen die tot stilstand was gekomen klapte er een andere auto weer vol op. Hele weg afgesloten en een bus kon daar niet keren. Hebben we daar bijna 2 uur stilgestaan, terwijl ik een kleine 10 minutjes verder er uit moest:+
 
Ik zou eigenlijk naar Turn Up The Beach gaan, maar bij nader inzien toch geen kaartje gekocht. Pas in augustus weer een feestje, Decibel!
 
Ik zou eigenlijk naar Turn Up The Beach gaan, maar bij nader inzien toch geen kaartje gekocht. Pas in augustus weer een feestje, Decibel!
Had hier 10 vrijkaartjes liggen voor Turn Up The Beach, niet mijn soort muziek dus heb ze maar weer weggegeven8P
 


Las het op internet..

Wij waren iets eerder terug gegaan.. Want hadden geen zin om weer lang op de parkeerplaats te staan net zoals bij defqon..

Gvd echt een dik feest! Geluid was echt super bij de main sowieso! Lekker hard!
 
Ik ga dadelijk lekker naar WISH!

Ben er beide dagen geweest, was erg gezellig. Vandaag een iets mindere sfeer door kinderen die liever met bier gooien dan het opdrinken

Ik zie trouwens op bijna elk festival dezelfde gast op leeftijd met een of andere vage oversized zonnebril, die echt te vette dansmoves laat zien. Vandaag droeg hij een ferrarishirt + pet, kent iemand em?
 

[Ir]http://i.imgur.com/6Rf6s.jpg[/Ir]

Deze kerel zeker? Zie ik ook regelmatig op feestjes, vage kerel iig...

Zelf ook 2 dagen op wish geweest, gisteren was echt geweldig!
 
Zaterdag Dreamfields! :winner: Volgende week Free Festival, en dan heb ik 8 feesten gehad in 7 weken

Thrillogy dit jaar trouwens in de Jaarbeurs. Nice! Alhoewel de Brabanthallen ook wel relaxed zijn!
 
Status
Not open for further replies.