Voor het geld hoef je het niet te laten in ieder geval.ik ga ook naar Last World.. ben benieuwd! Dikke line up sowieso
Dit weekend heb ik helemaal geen feest :?
Gelukkig volgende week Dreamfields! :W
Pas op, dadelijk krijg je nog afkick verschijnselen
Hoe kom je hier bij?hoe zit t eigenlijk met die gewonden en 2 doden die er vorrig jaar gevallen zijn bij Last World? Kan er niks over terugvinden eigenlijk..
Was mooi ja!zooo heeee.. Last world was echt DIK!
Had hier 10 vrijkaartjes liggen voor Turn Up The Beach, niet mijn soort muziek dus heb ze maar weer weggegeven8PIk zou eigenlijk naar Turn Up The Beach gaan, maar bij nader inzien toch geen kaartje gekocht. Pas in augustus weer een feestje, Decibel!
Hoe kom je hier bij?
Was mooi ja!
Op de terugweg auto voor ons 3 keer over de kop en toen die tot stilstand was gekomen klapte er een andere auto weer vol op. Hele weg afgesloten en een bus kon
daar niet keren. Hebben we daar bijna 2 uur stilgestaan, terwijl ik een kleine 10 minutjes verder er
uit moest:+
Ik ga dadelijk lekker naar WISH!
Ben er beide dagen geweest, was erg gezellig. Vandaag een iets mindere sfeer door kinderen die liever met bier gooien dan het opdrinken
Ik zie trouwens op bijna elk festival dezelfde gast op leeftijd met een of andere vage oversized zonnebril, die echt te vette dansmoves laat zien. Vandaag droeg hij een ferrarishirt + pet, kent iemand em?