Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Was gaaf geweest als die arabier of whatever van het decor ineens opstond tijdens de eindshow :P

Ik heb niets van de eindshow meegekregen trouwens, stond veels te veel vooraan. :(
 
Zat net ff de Defqon foto's te bekijken kom ik ineens deze tegen

Zat en Zatter:D

2w36rrd.jpg
 
Haha, bartj ook nog gesproken idd, zat hem al aan te kijken maar was zo scheel als wat was me lenzen vergeten dus liep d hele dag rond met -5,5 -6 8P...
En ik was natuurlijk mooi in de war :P..
 
Haha, bartj ook nog gesproken idd, zat hem al aan te kijken maar was zo scheel als wat was me lenzen vergeten dus liep d hele dag rond met -5,5 -6 8P...
En ik was natuurlijk mooi in de war :P..

In de war was niet te merken hoor haha:D
Het enige wat er uitkwam toen ik je voor het eerst tegen kwam daar was en ik citeer : Hey man ben je er al lang? Ik , ja vanaf het begin. Jij weer ok , en weg was hij :7
 
Morgen dus Last World, is hier 15km verderop maar niemand wou rijden dus hebben ik en een maat gewoon een bus geregeld voor €25 pp. De rest vond dat te duur voor dat halfuurtje en zou wel vrienden/familie regelen om te rijden.

Smst net die maat dat wij het geld terug krijgen als we met een lijstje controleren of iedereen op de terugweg in de bus zit. Prima:)
De rest heeft ondertussen nog steeds geen vervoer:+

Mooi:7

/care
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top