Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Jaajaa, we weten nu wel dat je Defqon kut vindt :rolleyes:


Dat heb ik nooit gezegt :p, enkel de hardcore line up is kut. Industrial en oldskool staan genoeg goede dj's waar ik me wel kan vermaken.

Punt is alleen dat het volk waarmee ik altijd naar feesten ga om de 10 min ergens anders willen staan met als gevolg dat je alleen maar aan het rond sjouwen bent.
 
Hahaha Inderdaad
vanaf uurtje of 4 word het wss droog :)
En we zijn niet van suiker he :#
Over 5 minuten vertrekken we hier al :+
Zie sommige van jullie daar waarschijnlijk wel
 
Nou, Defqon was voor mij een behoorlijke tegenvaller! Wel gezellig gehad met Douwe en Nick. Wat we gedaan hebben? Eeuuhh rondjes lopen!

Plantje, Mark, SebastianE, Bartj en zelfs Baasje nog gemeet!
 
Last edited:
Haha wij waren dus niet de enige die hele tijd heen en weer liepen :+
Locatie was idd schijt :(

En Extera erwin en plant nog ff gemeet
 
Ik vond het een bruut feest, alleen voor mn gevoel geen defqon... ik heb me wel optimaal vermaakt, ik was stom dronken :-D
 
Was er zelf vanaf 3 uur, toen begon het net droog te worden verder alleen savonds wat miezer gehad en toen ik in de auto zat begon het harder te regenen.

Defqon sfeer is er alleen op die locatie niet, had net zo goed Free festival kunnen heten :D
 
Wij op de heenweg een ongeluk op de dijk gehad (groene toyota corolla), hele voorkant van de auto in elkaar.. 3 van ons geen zin meer om te gaan dus 2 afgezet en toen bij Walibi gewacht op een sleepwagen. Vervolgens kregen we te horen dat we een leenauto meekregen dus zijn we toch nog gegaan, half 4 binnen en vanaf toen was 't best wel vet. Alleen geen Defqon gevoel meer dus :(

Terugreis was een drama, duurde dik 3 kwartier om van de main naar de kluisjes te komen en toen stonden we 2 uur vast op de parkeerplaats P2, 2 meter per half uur verschoven ofzo! 11 uur weg en 4 uur thuis..
 
Locatie was inderdaad niet wat. Wij hebben ook gewoon de hele middag in de blue gestaan. Voor de rest goed vermaakt! Laatste half uur wou ik nog even na de main. Wat was daar het geluid ruk! Snel terug na de blue.

Valt me op dat ze de main zo groot willen maken dat ze het met het geluidscapaciteit helemaal niet aankunnen. Wel zonde vind ik dat.
 
Mini-g wij hebben op de heenweg ook een ongeluk gehad. Dit gebeurde al in arnhem.

Een maat van ons remde hard en ik zat in de auto daarachter en diegene die aan het rijden was was met van alles en nog wat bezig. Hij remde nog maar geen abs en we gleden zo door. Klapte er met 50 tegenop. Voorkant van de auto ook goed in elkaar. Niet meer rijdbaar De auto waar we achterop klapte viel wel mee. Dus we hebben de auto daar ergens achter de bosjes gedrukt en zijn verder gegaan.

De parkeerplaats was ook ruk inderdaad. Daar hebben wij ook vrij lang overgedaan om weg te komen.
 
Ik heb om half 12 m'n spul uit 't kluisje gehaald, 5 voor 12 bij de main weg gelopen en binnen 5 minuten waren we van de parkeerplaats af :P
 
onze bob had de lichten aan laten staan. Extra iets eerder weg gegaan moesten we alsnog wachten op startkabels :/

Vond dit niet echt het feest waarop ik gehoopt had. Sfeer was op de main en hardcore ver te zoeken. Silver en gray daarintegen was wel weer heel dik. Wss 1e en laatste defqon voor mij. Der is zoveel mooiers te vinden voor het geld. Looking forward to q-base & decibel
 
Same here, wij reden met een paar minuten de parkeerplaats af. ook binnen no time op de snelweg.

Inderdaad geen defqon-gevoel maar heb me zeker goed vermaakt!
Negative A klapte ook lekker, daar mooi afgesloten dus!
 
Alleen die mc bij negative A :|, was werkelijk waar niet om aan te horen/zien. Volgens mij stond hij zelf bij het vuurwerk te kijken toen de set was afgelopen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top