Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Inderdaad, en dan nog iedereen even lekker maken met "doen we er nog een?"
en dan vervolgens beginnen met gejank over regeltjes, wat een kneus
 
Ik vond het uiteindelijk ook wel mooi. Waren alleen met de bus en stonden er al om half 11. :/ Zeker met dat weer hoefde het van mij niet zo vroeg. Begin van de dag ging dan ook wat traag. Maar vanaf de middag vloog de tijd ineens. :p Meeste op blue, grey en uv gestaan en laatste half uur red.
 
Prima vermaakt gisteren.

Maar locatie is ruk en het weer was ook kut natuurlijk. Alleen maar in UV en Blue gestaan.
 
Locatie is sfeerloos idd maar vond het wel fijn dat je vlot kon verplaatsen omdat alles zo breed is itt die corridors op floriadeterrein bijvoorbeeld.
 
Heb ook nog even in UV gestaan. Draaiden ze wel lekkere oude nummers die ik al een tijd niet gehoord had!
 
Ohja, van het terrein afkomen was ook hels :D. Half 12 in de auto, kwart voor 4 thuis (normaal 1 uur rijden :|).
 
Alles doet me zeer :'(

Wel mooi feest gehad gisteren! Meeste in de blue geweest, grey ook nog een tijdje, en bij red op t laatst natuurlijk..

Mafkezen uit Spanje, Italië, Zweden, Denemarken gesproken. Sommige moesten na het feest nog 14 uur in de bus! En dat voor 1 dagje feest :X

Volgend jaar sowieso weer :)
 
feest was wel oké, terugweg van de parkeerplaats RUK!
kwart voor 12 in de auto, half 3 eraf.. half 5 thuis vanmorgen..
 
Pff wat een dag gister.. Vrijdag nacht opeens last gekregen van steken in mijn buik met flink wat diaree. Zaterdag ochtend met het zelfde gevoel opgestaan en toen maar een paar diaree remmers meegenomen..

Eenmaal aangekomen werd het steeds erger en begon me steeds belabberder te voelen.. Toen even gaan chillen bij de banken waar ik in slaap was gevallen en 2 uur later wakker werd :+.. De steken die ik had werden steeds pijnlijker en langer. Vriend van me vond het nodig dat ik effe naar de EHBO moest, dus dat maar gedaan.

Daar bleek na een onderzoekje dat ik darminfectie had en 40.8 graden koorts..

Was echt niet relax, heb meer bioboxen van binnen gezien dan tenten. Mja van wat ik er van meegekregen had vond ik het wel relax..

Terugweg was ook ramp. De bus zou om 00.00 vertrekken maar dat werd uiteindelijk 02.15 :P

Volgende feest beter!! :)
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=z0_h5aHVEwA"]YouTube - ‪Defqon.1 Festival 2011 - Endshow + Fireworks‬‏[/ame]
 
Snap dus niet waarom er mensen staan te filmen als je weet dat er een aftermovie van komt. Beter stamp je jezelf op zo'n moment gewoon nog helemaal naar de klote en geniet je van het feest :W...ipv op een schermpje staan te turen of je alles er wel op krijgt.
 
Ik heb het laatste half uur ook nog een stukje gefilmd. Had toch geen zin meer om te stampen en dacht; goh, laat ik ook eens 't vuurwerk filmen :+
 
Ik ben nog wel ff los gegaan. Stonden ook lekker vooraan, nog voor die "zwevende" camera's. Iedereen zeiken over die staafjes op zijn kop trouwens, maar zag er wel vet uit hoe die dingen naar voren kwamen. :)
 
Achterlijke Duitsers met die kutstaafjes. Stond zo'n Duitse eindbaas schuin achter me met van die dingen te zwaaien en te doen.. Wtf 8P
 
Ik ging dr vanuit dat de organisatie die dingen uitdeelde of het publiek in smeet zodat het mooi stond op beeld. Kon me niet voorstellen dat mensen die dingen ook echt gingen kopen. :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top