Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
nah, ga dr gewoon ophalen en van 14:00 tot 16:30 volgas.
De volgende dag naar 7th met GF en aanhang
 
Zo reageer ook weer eens. Totaal geen tijd voor het forum meer de laaste tijd

Maar Zaterdag ook ground zero. Wou eerst naar harmony of hardcore maar vriend moet draaien op ground zero. Dus maar daar heen. Ben erg benieuwd vond het s'nachts heel vet maar denk dat overdag toch de magie mist.
 
Ground zero was ondanks dat ik dacht dat het niet bijzonder zou zijn nu het overdag was. maar ik me uitstekend vermaakt. 100 keer beter dan emporium.

Maar het mist wel het gevoel van toen het s'nachts was. Vond het toen het vetste outdoor festival wat er was in NL. behalve qbase dan maar dat is in duitsland:p.

Dus het was een geslaagd feestje. en morgen nog naar 7the sunday als ik zin heb en het niet te gek maak nog vanavond.
 
Godver wat ben ik naar de klote :D.....eindelijk weer een keertje want laatste keer dat ik niet meer kon lopen was Project :P. En als je nog kunt lopen heb je een kut feest gehad :#

Noize Suppressor
Ophidian
Paul Elstak
Mad Dog vs Anime
Partyraiser (toch maar verkozen boven Promo en D-Passion)

En 1e keer dat ik een setje hoor van Paul, maar wat een held is dat zeg 8)

1 van mijn betere festivals en volgend jaar zeker weer 8)
 
Ground Zero was zeker mooi, maar er miste inderdaad iets.. Het hoort gewoon 's nachts.

Straks naar Freshtival :#
 
Had trouwens ook nog nooit een area zo los zien gaan als gister op Harmony tijdens The Sickest Squad. Een uur lang stond iedereen daar te gassen, nog nooit vertoond volgens mij:W

EDIT: Geluid in de grote hardcore tent was trouwens ook veulste hard!:rolleyes:
 
Last edited:
Fuuuuu vandaag paar uurtjes op 7th sunday gehangen. Maar wat een wereld van verschil. Gisteren liepen er op ground zero volgens mij de lelijkste mensen van nederland. En bij 7th sunday vandaag wist je van gekkigheid niet waar je moest kijken aan vrouwen. En kwa opbouw was het ook wel ontzettend leuk opgezet.

Die paar uurtjes dat ik er was heb ik me uitstekend vermaakt in iedergeval. Dus volgend jaar zeker wel een optie om heen te gaan.

Trouwens petjes af voor de Harmony of hardcore gangers er de dag ervoor. Zou me god niet weten welke area het gisteren was. Maar die houten vloer in zo overdekte tent was echt compleet aan gort gestampt:D Was geen normaal lopen over:P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top