Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Zo kaarten voor decibel en dominator ook binnen , komt godver 9,75 aan kosten bij voor 3 dominator kaarten 8P.

Achja zolang we kunnen knallen +ralf+
 
Oja Jordi ook nog gezien, ik wist nog wie je was he :P!

edit: sorry erwin hoe kon ik je vergeten :*
 
Last edited:
Morgen misschien Festivaart. Was niet de planning, maar het is dichtbij en het wordt wel erg lekker weer :P
 
Ellen zei dat de line up goed was.. Die zul je vast wel tegenkomen dan:P..

Ik ga morgen met een groep maten naar green vibrations bij de ut twente hier in enschede! Mooi goedkoop zuipen op een relaxt festivalletje!
 
Morgen misschien Festivaart. Was niet de planning, maar het is dichtbij en het wordt wel erg lekker weer :P

Schijnt inderdaad wel een vet feest te worden! Volgens mijn gaan er wel 50 bekenden van mij. Zelf weet ik nog niet of ik ga. Vorig weekend weg geweest met het voetbalteam. Aankomend weekend weg met wat maten!

Daarna ook het 1 en andere aan gekke dingen en wil dit jaar eigenlijk ook nog wel graag op vakantie.

Voor diegene die gaan veel plezier! ;)
 
Ellen zei dat de line up goed was.. Die zul je vast wel tegenkomen dan:P..

Haha ik weet dat zij ook gaat :P Mwah, line up is niet veel bijzonders. Ga dan wel met de auto, eens zien hoe dat bevalt :P

En Rick, gewoon gaan man! Lachen toch :W
 
Last edited:
vanavond naar bloody thursday in culemborg! heb dr wel zin in :)

ga vooral voor lunatic & miss hysteria en voor rictus sempra, flink hard raggen :#
 
Wat een 4-daagse :7

Afgelopen

Woensdag: Frequency 25 years of Buzz Fuzz
Donderdag: Bloody Thursday

Vrijdag: Total Confusion: Angerfist
Zaterdag Intents festival
 
iemand hier die mij nog HEEL BLIJ kan maken met een intents kaartje voor zaterdag?

Heel misschien ben ik wel die iemand die je blij kan maken :)

Ik heb net maatje van me gebeld , want wij gaan niet meer. ff gevraagd of het kaartje er nog was :)

EDIT: kaartje is al weg
 
Alcatrazz gister was ook meer dan geslaagd! Had niet verwacht dat het zo'n vet feest zou worden.
Locatie is ook gewoon top! Die kasteelruïne. En het weertje was natuurlijk perfect!
Heb genoten!
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=I8t3JagkVew&feature=feedu"]YouTube - ‪Q-BASE 2011 - Official Trailer‬‏[/ame]

Q-bass 2011 :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top