Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Trouwens petjes af voor de Harmony of hardcore gangers er de dag ervoor. Zou me god niet weten welke area het gisteren was. Maar die houten vloer in zo overdekte tent was echt compleet aan gort gestampt:D Was geen normaal lopen over:P
:D
Was ook wel mooi dat als er iemand op diezelfde planken stond te stampen je zelf ook al omhoog ging, hoefde je zelf minder te doen:rolleyes:
efficient hakken heet dat geloof ik:7
 
Net terug van Freshtival. Heb me echt super vermaakt! :W Jammer dat tijdens de Noisecontrollers ineens 't geluid weg was, maar verder was 't super!

M'n voeten zijn na 2 dagen stampen wel dood :P
 
Prima dagje weer gisteren!

Over de hele dag van hot naar her gewandeld, laatste paar uur in de Superbash. Zatox sloot lekker af :)

feuerarbeit.jpg

Vuurwerkjes waren ook niet verkeerd :P
 
Zeuh, ik heb me op 7th sunday prima weten te vermaken, wel jammer dat het aanwezige volk in de hardstyle tent wel redelijk tam was.
Jammer dat ik HoH gemist heb, maargoed, volgend jaar weer :)
 
Ja ja, jij wel :D! Ik lekker niet, 2 maand niets gedaan... Op de paar kleine puntjes pep op emporium na, want anders kon ik niet meer op me benen staan van al die drank.. Te verwaarlozen dus :P
 
lijkt me een goed idee, of er wat van komt is een tweede :P

Hoewelafgelopen Thrillogy best goed was gelukt :7
 
Jeuj KutjesQon :+

Blij dat ik geen kaarten heb en dus ook niet heen hoef te gaan, want die hardcore line omhoog is me toch een partij bagger, enige echt goede is Promo.

Hoop wel dat B2S het wat beter voor elkaar heeft met Decibel :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top