This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
gisteren was weer lekker @ bloody thursday!

frazzbazz en rictus sempra waren echt goed te doen
blijft n lekker wijf rictus sempra :#
 
Hierbij me flyer voor onze laatste vol gas! editie voor de zomer stop..

Gaan er mensen nog Donderdag naar Bloody Thursday ?

Woon je in de buurt van Uithoorn?

Heb vroegaahh nog gewerkt in die tent! Toen was het nog; The One.
Vind het publiek wat op die volgas feesten komt wel echt dramatisch....
 
Bedankt voor de reactie en PM's.
Intents was zeer geslaagd.

Omdat het zo'n feestje is waar bijna alleen maar mensen uit de regio heen gaan, is de sfeer toch gezelliger als op andere feesten. Kan ik daar mooi van meegenieten als 'buitenstaander' want de sfeer was super!

Nu alleen de minimum leeftijd nog omhoog.... kutkleuters
 
Woon je in de buurt van Uithoorn?

Heb vroegaahh nog gewerkt in die tent! Toen was het nog; The One.
Vind het publiek wat op die volgas feesten komt wel echt dramatisch....

Het idee Vol Gas! is van een maatje van mij Raoul D.K.C & Dr. Rude

waar bij ik mee help en het grafische werk nu voor doe en bestaat pas vanaf dat het club bright heet..

Het (boeren/pogo) publiek trekt mij ook niet zo, maar gezelligheid maak jezelf en dat is geen probleem in onze groep


Duurt nog even maar zijn er nog mensen van plan om naar Syndicate 5 years te gaan ? :~
 

Raoul is ook een goede bekende van mij
woont bij mij in de buurt en kom hem wel regelmatig tegen op feesten!

Toen ik nog bij The One werkte ( nu Bright ) deed ik op vrijdagavond nog wel is meehelpen met The Harder One, zelfde concept als Vol Gas..

Als je hem spreekt doe hem dan de groeten van berre !
 
Duurt nog even maar zijn er nog mensen van plan om naar Syndicate 5 years te gaan ? :~


Aanwezig , wel een pokke eind rijden van ons af
Vorig jaar was een reisje heen en terug 500km ofzo8P

Gelukkig hoefde ik niet terug te rijden , hadden ons ook beetje verkeken op de afstand erheen , en op de terug weg dacht de bob laat ik maar via belgie rijden. Oftewel 100km omgereden ofzo via antwerpen
 
Freshtival dit weekend, ga zelf voor de Basic tent, maar zullen ook wel lui van hier naartoe gaan?
 
Zaterdag Harmony bedoel je :W.

En verdomme, 1,5 week geleden briefje ingeleverd dat ik vrijdag vrij wou hebben maar nog niks van gehoord. Dus vandaag heen gegaan...''ja dat kan nu niet meer want we hebben net al 2 andere jongens vrij gegeven''
 
Niet naar de kermis Dennis zaterdag :|

Kl*te weekend zo en ground zero en Superstijl (geen hardcore perse) en kermis... Keuzes...
 
ook present, en de dag erna 7th sunday

HoH alleen maar van 11:00 tot 16:00 aanwezig, daarna naar schiphol om mn meisje te halen :W
 
Kermis is toch voor 12jarigen die al hun geld daar uitgeven voor iets van 5 euro en voor kampers die er altijd ruzie gaan zoeken?

Of is dat alleen hier in Hoogeveen het geval
 
Hier is de kermis ook zoals bovengenoemd, maar de rest van de jeugd is dan in de kroeg te vinden. Goed gezellig altijd met de kermis.

Helaas geen Groundzero meer voor mij
Auto kapot en konden geen ander vervoer regelen
 
Status
Not open for further replies.