Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Mijn ook niet gezien op een camping, heb er tyfus hekel aan. Huisje daarin tegen is wel altijd goed.
Ik wil gewoon fris aankomen op een feest. En niet in vieze ranzige douches staan waar van alles in gebeurt.

De after party is wel leuk. Maar wij maken of er bij iemand thuis 1 of weg gaan onder een brug een party bouwen:D
 
Vond hem wel goed :+ die van Headhunterz was nogal flauw , brennan heart was iig meer tijd in gestoken :P
 
Maargoed, Headhunterz stond in zijn 'video-clip' van From Within te patsen met zijn M3, en is laatst zijn rijbewijs kwijtgeraakt. Dus Brennan ownd hem opzich wel...
Maargoed, ik moet echt NIKS van deze dj's hebben. Jammer genoeg sta ik over 2 weken op Black waar ze alle 2 draaien:+
 
Beter hadden ze Headhunterz en Brennan Heart zaterdag als eerst laten draaien. Zit echt niet op die 2 te wachten...

Maarja, vermaak me er toch wel op, daar niet van :P
 
Echt he?! :D:W

Zit nu lekker Hardbass '11 cd te luisteren, in de stemming komen voor morgen :# Zul je zien dat ik vanavond niet goed kan slapen, altijd zo als ik zin heb in een feestje :+
 
Echt he?! :D:W

Zit nu lekker Hardbass '11 cd te luisteren, in de stemming komen voor morgen :# Zul je zien dat ik vanavond niet goed kan slapen, altijd zo als ik zin heb in een feestje :+

Dat zou ik wel hebben als ik morgen groot feest had. Vanavond hiero early hc feest. Heb er wel zin aan zeg:W
 
Zo, hier ook Defqon tickets binnen. :) Toch maar buscombi gedaan en geen camping.

Na succes van SWAT in Outland paar weekjes geleden volgende ws ook SWAT in Zak. Nog meer leute die gaan?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top