Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Blijft toch ieder jaar weer irritant. Ik sta nu ook voor een uur in de wachtrij. Maar daar geen tijd voor. Vorig jaar kon ik ze zo bestellen...
 
Ja is idd echt kut. Constant F5'en en kwam ik er eerste keer doorheen, alles ingevuld, ging ie hangen op iDeal. :|

Weer 5 min F5'en. Weer er doorheen en toen maar met creditcard gedaan. Tuurlijk weer fakkin 6 euro er bij op voor creditcard. Maarja uiteindelijk wel alles wat we wilden binnen. :)
 
Ik heb vervoer en des noods rij ik zelf, geen zin om in een bus vol strakke lui te gaan wachten op 3 man die te laat zijn ofzo.
 
Hmz, ik zit wel eens in die bussen dan zit de dope serieus inbegrepen bij de prijs van de busrit heh. 8P
Nooit echt probs mee gehad btw. Dat is sowieso allemaal via via.

Nu wel combiticket en dat heb ik ook nog nooit gedaan eigenlijk...
 
Wat ben ik blij dat ik al lang een kaart heb :D Ik ga btw ook zelf rijden met de auto. Dan maar iets minder hard goan :P
 
Idd auto beter.

Ik kon geen normale tickets meer fixen dus heb extended tickets gekocht, mocht je iemand kennen die 2 normale tickets + verschil bedrag wilt ruilen tegen 2 extended, moet je maar ff zeggen want wij gaan toch alleen naar t normale feest.
 
Nog een paar uurtjessss :#

Moeten wel met de trein, hoerenzooi :X Persoon die zou rijden haakte af :( Achja, het is voor een goed doel :P
 
Woooow ben blij dat ik al kaarten voor defqon had.

Hoorde iets van dat het binnen een uur was uitverkocht ofzo :D

Gelukkig hoef ik niet te rijden naar defqon .

Mensen die naar knockout gaan veel plezier, ik ga mezelf bezatten op een schuurfeest :winner:
 
Binnen 20 minuten was 't volgens mij al uitverkocht...

Thnx! Gaat wel goed komen! Heb echt fucking veel zin! *D
 
yeah! vanavond een illegale op 5 min van ons huis af :#

heb dr wel zin in, 2cb'tje pakken denks :+

nou wat een illegale.
was opgerold, en zijn ze ergens anders gaan staan. stond dr alleen nog een aggegraat met een fikse radio....
de rest hebben ze niet meer neergezet...

beetje jammer, volgende keer beter.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top