Kan denk ik wel zeggen dat Masters mijn vetste feest tot nu toe is!:love:
Plant nog wel ff gezien bij de wc, maar niet aangesproken ofso want jij kent mij sowieso niet
haha was omdat ik stikvaag was niet omdat ik je wss niet herkende
Ik zag een plat getrapt bekertje aan voor een portemonnee met geld
Dus dan kun je je er iets bij voorstellen he
Ik krijg er nu oordopjes van 133,-euro das heftiger. hopelijk werken ze goed.
Na mijn eerste feestje heb ik al een gehoorbeschadiging opgelopen. dus mag niet erger worden.
Zat zelf te denken om die Noizzez Green (-24dB) te halen namelijk om eens te proberen. Anders zou ik voor die zachte otoplastieken op maat van Hans Anders gaan (€ 75,-). Maar eerst überhaupt maar eens testen hoe het bevalt.
Zat zelf te denken om die Noizzez Green (-24dB) te halen namelijk om eens te proberen. Anders zou ik voor die zachte otoplastieken op maat van Hans Anders gaan (€ 75,-). Maar eerst überhaupt maar eens testen hoe het bevalt.
die Noizzez green heb ik nu werken echt goed, maar lastig in/uit krijgen.
Wat eens verschil zeg jij zegt hans anders 75,-
ik ben dus bij beter horen gegaan 133,- voor otoplastieken
Ff kijken of ik niet nog voor 10,- kaartje voor nightmare kan regelen ofzo last-minute. Veel meer is het ws toch niet waard met dat fuckin gordijn enzo. Dat UDC is gewoon drama.
Ik heb ook noizezz, met de zwaarste demping, neem de middelste of de lichtste, want met mijn doppen hoor ik echt veel teveel stemmen, en te weinig muziek.
Nightmare vind ik weer zo'n 13 in een dozijn editie, outdoor met Enzyme stage is veel vetter. Ahoy vind ik ook maar een poeptent. Weet nog niet of ik ga.