This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Dit wordt het eerste jaar dat Defqon een eigen camping heeft en sowieso is Defqon dit jaar voor het eerst heel ergens anders.
Er is trouwens wel een officiele pre en afterparty voor de campingbezoekers.
Maar kaarten voor de camping zijn al uitverkocht volgens mij.
 

Ow net verwijderd, want zag het idd.

Ja weet je dat zeker van uitverkocht? Zou wel sauer zijn...
 
Heb wel ergens gelezen dat de campingtickets al uitverkocht waren, kan het nu even niet meer vinden...
 
Nee, aankomende zaterdag zijn volgens mij ook gewoon caming kaarten te koop.

aangezien er 10k man op gaat dit jaar en er van de week 2500 kaarten voor verkocht zijn. Plus de 5000 die met voor inschrijven.
Zeg dat daar van iedereen die kaarten kon bestellen er 2 heeft besteld en 1/3 op de kamping staat. kom je aan ong aan 5,5k campin lui.
 
De eerste 2500 Defqon.1 Extended (Camping) tickets zijn op 4 april om 13:00 uur in de verkoop gegaan. Deze tickets zijn verkocht. Zaterdag 9 april gaan om 13:00 uur de resterende Defqon.1 Extended (Camping) tickets in de verkoop.
 
Precies, over camping had ik t!

Wat ik hoorde is dat dit jaar 40k man erop gaat en q-dance een 1-jaars contract heeft.
Wanneer dit jaar goed verloopt, mogen er volgend jaar 60k (zoals bij lowland) op t terrein.
 
Nicee! Ff meeten :#

komt goed!

trouwens ik zit er echt niet op te wachten om naar een feest nog op de camping te zitten met allemaal van die wouzen! Na een feest ben ik er echt helemaal klaar mee! Lekker douchen en daarna nog even ergens lekker relax op de bank zitten of gewoon pitten!
 

Idd, heb sowieso al een hekel aan camperen :X Dit jaar gaan m'n vrienden ook weer op de camping bij Decibel, ik rijd daarna lekker naar huis
 
Ik zit dit jaar ook op de camping bij Decibel, word de eerste keer dat ik heel weekend op feest ben, gaat nog wat worden denk ik
 
Status
Not open for further replies.