Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
moet je ff adaware downloaden.. die verwijdert die troep.. en vervolgens bij uitvoeren > msconfig > opstarten .. die troep uitvinken
 
Ik heb msn al verwijderd en op nieuw geinstalleerd, maar het blijft staan. Ad aware vind ook niets... format C de enigste oplossing? :eek:
 
ik heb nu een vaag probleem met internet explorer. Alles gaat zo traag bijvoorbeeld het naar beneden/boven scrollen van deze pagina gaat vreselijk schokkerig.
Ook het intypen van nieuwe berichten gaat ruk. Ik typ wat en 10sec later verchijnt er wat.
Ik heb nu Mozzila Firebird gedowned en t is opgelost. Maar ik vind IE toch wel relaxder werken. Iemand tips?
 
Originally posted by Ozdorp
Ik heb msn al verwijderd en op nieuw geinstalleerd, maar het blijft staan. Ad aware vind ook niets... format C de enigste oplossing? :eek:

Je hebt toch van die bannerkiller programmas ofzo?
Misschien daar eens naar zoeken.

-Probeer ad-aware(updated)
-Map opstarten bekijken en als ie daarin staat eruit halen.
-Sluit zoveel mogelijk programmas af, behalve die banner, klik dan op taakbeheer en kijk dan welk programmatje er draait, kijken hoe het heet en verwijderen.
-Ga eens goed na of je nix geen progs hebt gedownload waar het misschien in kan staan.
-Haal al je temporary shit allemaal weg.

Hoop dat je er wat aan hebt. zijn ook allemaal wat wilde gokjes van me:)
 
Originally posted by stealth2000
ik heb nu een vaag probleem met internet explorer. Alles gaat zo traag bijvoorbeeld het naar beneden/boven scrollen van deze pagina gaat vreselijk schokkerig.
Ook het intypen van nieuwe berichten gaat ruk. Ik typ wat en 10sec later verchijnt er wat.
Ik heb nu Mozzila Firebird gedowned en t is opgelost. Maar ik vind IE toch wel relaxder werken. Iemand tips?

Ad aware en Spybot eens laten draaien....
 
wat is een goede dvdbrander combo. (minstens 4 x) en alle formaten .En minstens ook 32x cd's branden. Iemand een idee? ik heb hier echt weinig verstand van
 
Ik heb dus een paar films @ hardeschijf maar telkens als ik er 1 wil bekijken met bijvb windows media player winamp of quicktime hoor ik wel geluid maar zie ik geen beeld en ja ik heb ook al de xvid-codec geinstaleerd wat kan dat zijn ? op mn andere pc kon ik ze wel zien ook heb ik dit met films die ik download


__________________
 
Originally posted by sander3412
Ik heb dus een paar films @ hardeschijf maar telkens als ik er 1 wil bekijken met bijvb windows media player winamp of quicktime hoor ik wel geluid maar zie ik geen beeld en ja ik heb ook al de xvid-codec geinstaleerd wat kan dat zijn ? op mn andere pc kon ik ze wel zien ook heb ik dit met films die ik download


__________________


probeer deze eens te downloaden en te installeren...

daarna gewoon met mediaplayer openen...succes.
 
Als ik de demo van Midnight Club 2 heb gedownload en geinstalleerd, wil ik hem opstarten, dan krijg ik een bericht waarin staat : toepassing kan niet worden gestart omdat d3d9.dll niet kan worden gevonden

Weet iemand wat dit voor bestand is en hoe ik t kan oplossen? :?
 
Originally posted by Arkje
Als ik de demo van Midnight Club 2 heb gedownload en geinstalleerd, wil ik hem opstarten, dan krijg ik een bericht waarin staat : toepassing kan niet worden gestart omdat d3d9.dll niet kan worden gevonden

Weet iemand wat dit voor bestand is en hoe ik t kan oplossen? :?

denk dat d3d9 op (gokje hoor) direct 3d slaat en 9 op directx 9! even die installen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top