Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
Originally posted by JaapD
Ik krijg vaak deze melding als ik internetvenster sluit:

foutmelding.JPG


wie ow wie kan me helpen :)
 
Oke , ik heb ook een probleempje:rolleyes:

Ik start Msn op , voer emailadres + wachtwoord in
Msn meldt me aan & vervolgens sluit ie msn onmiddelijk weer af...

Ps. Ik wordt dus wel aangemeldt want andere mensen zien mij online komen...

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen
Alvast Bedankt:)
 
weet iemand toevallig hoe ik een aldi bak kan overklokken ??? Ik kan in de bios niet bij deze functies komen....is er een manier om dit te omzeilen ??
 
Originally posted by frank
weet iemand toevallig hoe ik een aldi bak kan overklokken ??? Ik kan in de bios niet bij deze functies komen....is er een manier om dit te omzeilen ??

bios flashen !
 
zorg gewoon dat altijd kijkt als je wat update of je pc het wel aan kan.. en of het wel de goede softwear is (ervaring mee :|)
 
Originally posted by Brinky
Oke , ik heb ook een probleempje:rolleyes:

Ik start Msn op , voer emailadres + wachtwoord in
Msn meldt me aan & vervolgens sluit ie msn onmiddelijk weer af...

Ps. Ik wordt dus wel aangemeldt want andere mensen zien mij online komen...

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen
Alvast Bedankt:)

Installeer MSN gewoon opnieuw.
 
Originally posted by frank
weet iemand toevallig hoe ik een aldi bak kan overklokken ??? Ik kan in de bios niet bij deze functies komen....is er een manier om dit te omzeilen ??
je hebt genoeg softwarematige manieren om te kunnen overclocken...
gewoon ff op google zoeken naar een programmatje, anders ff op tweakers loeren..
 
Originally posted by Boeie
je hebt genoeg softwarematige manieren om te kunnen overclocken...
gewoon ff op google zoeken naar een programmatje, anders ff op tweakers loeren..

Ja, maar dan zul je 'm in de bios toch eerst op ''manual'' moeten zetten, wat standaard niet 't geval is !
 
Ik heb dus msn6+ . Er werd gevraagd om auto matisch up te daten, ik dacht is prima. Maar dat had ik beter niet kunnen doen, schrale banner bij me IE, wat niet weg te krijgen is. Verder bij me favorites ook allemaal reclame bs. Elke haal ik het weg, maar als hij update komt het weer terug. Iemand een id om vooral die banner te verwijderen?

Bij voorbaat dank :)
 
Hoe heette dat programmatje waarmee je grote hoeveelheden foto's tegelijk van grootte kon veranderen? Was een uitbreiding van windows geloof ik.
 
Originally posted by Ozdorp
Ik heb dus msn6+ . Er werd gevraagd om auto matisch up te daten, ik dacht is prima. Maar dat had ik beter niet kunnen doen, schrale banner bij me IE, wat niet weg te krijgen is. Verder bij me favorites ook allemaal reclame bs. Elke haal ik het weg, maar als hij update komt het weer terug. Iemand een id om vooral die banner te verwijderen?

Bij voorbaat dank :)

je moet de sponsor uitzetten als je 'm opnieuw installeert, dat staat standaart aangevinkt, weer helaas nie hoe je 't nu nog wegkrijgt, sry
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top