Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
ik post bijna nooit @ frontpage op tweakers :P maar nog het hier niet laten

mijn msn ligt er trouwens uit, en ik kan ook niet op webmessenger komen, meer mensen klachten hier?
 
Hoe kan je eigenlijk dubbele nummers verwijderen in itunes? Ik heb al een tijd gezocht maar kan niks vinden. Ik kan wel dubbele nummers tonen maar het is gewoon een tyfes werk om 80gb aan liedjes een voor een te verwijderen. Is btw voor een windows systeem, voor een apple heb ik wel een plugin kunnen vinden, maar daar heb ik natuurlijk niks aan.

Alvast heel erg bedankt! 8)
 
Ik word gek :X

Als ik sommige spellen speel sluit hij mijn internet verbinding af, zet ik het spel uit begint hij weer verbinding te maken met het internet.

Nu heb ik dus de BF 2145 demo gedownload, en daar moet je tijdens het spel je eigen regristreren + inet nodig natuurlijk.

Ik kan dit dus niet doen omdat de internet verbinding bij dit spel ook weg valt, ERG irritant.

Nu heb ik dit met het spel Warrock weer niet, en deze is ook online.

Iemand enig idee?
 
Ligt aan BF2142 demo, heeft niets met jou eigen internet te maken ;). Ik had gister dat zelfde probleem ook steeds, server van ea zal wel overbellast zijn.
 
Nee nee is bij meerdere spellen zo.

Zodra ik het spel opstart sluit me hele internet gewoon af, dus niks is bereikbaar ( bij me broertje doet hij het prima )

Ik heb dit ook met andere spellen, sluit je ze af zie je dat internet weer verbonden word.

Het ligt niet aan de BF demo, echt aan me PC, maar geen idee wat? :X
 
Ik zat gister te kijken, en bij blokkeringen staat hij niet bij.

Ik heb zelfs de firewall even uitgezet, maar toch blijft internet afsluiten gvd! :X
 
Ik heb het ookal geprobeerd zonder firewall, en andere programma's die zouden kunnen draaien.

Hij gooid mijn internetverbinding gewoon weg. :|
 
Waarom doet hotmail het niet bij ons THUIS, op geen van de 3 computers:(

niet met mijn moeders, mijn broers, en mijn email adres. Weet iemand wat dit kan zijn?
 
Vaag probleem..
Heb hier de Dell (zucht....) Dimension 4600 van mn baasch staan.
Of ik hem ff op kon schonen en herinstalleren. Normaal karweitje van niks.
Ik heb dus ff die hdd in mn eigen PC gegooit, beiden partities geformateert (partition magic 8) en dat ding er weer uitgetrokken.
Weer in mn baasch zn pc gedaan. Originele windows cd erin. In de bios 'OS Install Mode' aangezet, Booten vanaf CDrom als 1e in de lijst. En hoppa rebooten maar. Normaal opent ie je setup, installeert ie het één en ander en reboot ie. Zet je booten weer op je hdd en gaat ie vrolijk verder.
Alleen nu krijg ik dus telkens de melding dat hij de hdd niet kan vinden, gelijk als ik hem aanzet al. Alle mogelijke jumper settings al geprobeert en ook zonder jumpertjes. Verscheidene IDE kabels. Op de primary slot en secondary slots en slave/master op de kabel geprobeerd maar hij ziet hem gewoon niet.
Overigens ook in mn eigen niet meer.
Wat kan er aan de hand zijn? :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top