Het grote computer topic

Status
Not open for further replies.
Mini-g said:
Zonet trouwens me eerste BTX-systeem in mekaar gebouwd..

In-win BTX kast
Intel 965 BTX bord
Intel E6300
2x 1GB DDR2 PC6400
300GB SATAII
16x DVD-RW

Voor me ouwe heer :)
Afgezien van dat alles ietwat anders is geplaatst is er verder toch geen verschil met een ATX systeem? :)
Heb zelf een Dell (praktisch altijd BTX) maar zie er verder weinig aan...

Verder niet echt nee, alleen koeling is veel praktischer en alles zit gewoon veel handiger. Voor de rest is de std. boxed Intel BTX koeler heel stil, alhoewel ik er toch een Coolermaster in heb zitten.

downloads.jpg

In mn ouwe routine :P

Hey heeft iemand een idee hoe ik de naam die weer word gegeven als ik iemand een mailtje stuur kan veranderen?
(dus hoe mijn naam weer wordt gegeven voor degene die mail van mij ontvangt)
het gaat om een hotmail adres
ik kan het namelijk echt niet vinden en erger me er behoorlijk aan!
alvast bedankt!

Hoe kan je met Winamp een nummer opnemen wat je bv. hoor via slamfm etz. als je via hun stream luister via internet? alvast bedankt :)

ErikN said:
Hoe kan je met Winamp een nummer opnemen wat je bv. hoor via slamfm etz. als je via hun stream luister via internet? alvast bedankt :)
zoek ff op winamp.com bij de plugins naar winamp stream ripper :*

nu heb mc afee 2007 hier gedownload maar als ik hem wil installeren dan zegt die dat ik eerst ad aware moet verwijderen omdat die 2 programma's niet samen gaan, verwijder ik ad aware blijft die het nog steeds zeggen.
wat kan ik hier aan doen?

Huis/Adsl & 2 computers....

Lijkt wat lastig te zijn om kabels te gaan trekken voor netwerk.
Dus? draadloos denk je dan...

Maar waarom ga ik out van het idee dat WiFi (umts/gsm etc) straling schadelijk is/kan zijn.....

Zijn er mensen die er ook (verder) over nagedacht hebben hebben?

[edit/ los/nieuw topic mss? /edit]

Wlan netwerk opzich werkt best goed, al zou ik persoonlijk de computers die je toch op een vaste plek staan liever met draadje aansluiten.
Zeker bij de goedkope wlan routers wil dat draadloze deel nog wel eens flippen etc.

Beveiliging is goed op te lossen in iedergeval, door gewoon de mac adressen (iedere netwerkkaart heeft een ander macadres, zie het als een chassis nr) die op wlan mogen komen vast te zetten in de router in combo met zo'n netwerksleutel.

Straling problemen vallen voor zover ik weet allemaal wel mee, dat 24/7 bellen met een gsm slecht is, is al langer bekend (opwarmen van hersens etc). Maar zo'n apparaat heb je dan ook bij je oor 8P.

ik gebruik me laptop af en toe om voornamelijk prive wat te draaien en te mixen.
nu lijkt het me handig als ik er een extra koptelefoon op kan aansluiten om mee te luisteren met het tweede kanaal.

In de kop. uitgang van me laptop loopt als een kabel naar de aux van me stereo.

nu vond ik deze
A10992.jpg

als ik deze aansluit is dat toch wat ik wil... ?

@ rudy W

ja, de meningen zijn zeer verdeeld. En daarom vertrouw ik het voor geen meter. Ik ga veel moeite doen door kabeltjes trekken denk ik...

Overigens is dit wel Lenovo/IBM die dit claimed..
Wat andere koek als wanneer een willekeurige iemand het op een Wikipedia zet.

Mja, je ziet het verschil niet tussen waarheid en eigenbelang hé.

Zoals onderzoeken door Nokia naar GSm straling...

Status
Not open for further replies.
Back