Het grote computer topic #9

Ruzie met m'n pc.

Windows is gaar en start niet op.

Ik heb een bootable usb gemaakt met een image van w7 prof x64.

Nu boot hij de image maar kan ik niet installeren op de schijf (SSD) waar m'n OS op staat omdat het een schijf betreft met een GPT stijl partitie...

Formatteren hielp iig niet maar wat gaat wel werken om op die schijf een nieuwe w7 instal te krijgen ?
 
W7 staat er op maar daar is alles mee gezegd, er word geen enkele hardware herkend, monitor/video kaarten/ethernet niks doet het.

Een oude usb wifi dongle werkt wel maar er kunnen geen drivers gevonden worden.
 
Het werkt weer, precies wat jullie zeiden :) thx

Kan wel weer een gevecht aan met couchpotato/sickbeard en sabnzb om alles naar wens te krijgen, die had ik ook op de C schijf staan helaas :p
 
Heren,

Mijn router heeft het begeven en ik ben nu opzoek naar een andere. Alleen is er gewoon te veel te koop !
Wat is een goede router ? (gebruik 2 PS3 een een 5 tal computers)
 
vraagje... ik wil mijn moeder zo'n mini laptop kado doen voor moederdag... maakt 't nog uit wat voor 1 je koopt?

ze doet alleen internetbankieren/mailen/youtube... en skypen ermee, waar moet ik op opletten?


wil zelf zo'n witte asus 10.1'' ding kopen...
 
Last edited:
wahahha, omdat me moeder niet overweg kan met touchscreen.... vandaar dat zo'n minilaptop misschien dan beter is...
 
Vraagje:

Ik heb hier een externe hdd liggen met films erop. Kan hem aan de pc die als MCE dient hangen, maar ik wil die hdd graag ook kunnen benaderen vanaf de laptop. De ecterne hdd dus in een netwerk plaatsen. Ik heb hier een KPN witte Arcadyan router/modem hangen waar ik de externe HDD op (USB) kan aansluiten. Alleen de Laptop (W8) kan er wat mee, de MCE (W7) ziet niets. Wat is een handige/goedkope oplossing? (wil de externe hdd graag aan/uit kunnen zetten ivm enkel gebruik voor de sporadische film)
USB - ethernet adapter ding bijv?
 
Los het gewoon simpel op, en hang hem aan je pc en maak er een shared drive van, wil je hem van af de laptop benaderen, zet je de MCE aan en koppel je de schijf. OF je gebruikt uPnP dat werkt goed van W8 naar W7.
 
Back
Top