Het grote computer topic #8

Status
Not open for further replies.
En dan MS Mediacenter draaien :'(

Ik zat meer te denken aan windows 7...

Gezeik met codecs heb je niet, gewoon k-lite codec pack oid erop flikkeren en klaar is kees. GPU erin welke HD kan decoden en het knalt er helemaal over.

Dat helpt niet ;) al geprobeerd, dat is nadeel van catalyst(ccc). Het reset gewoon al je instellingen, heb liever nvidia. Alleen prijsverhouding is anders ati/nvidia.

Dat is onzin.. CCC hoort je instellingen gewoon te bewaren. Welke versie draai je?
 
Jaja, maar die hebben resellers natuurlijk ook. Wat host je dan? Binnenkort wil ik in ieder geval wel even kijken naar een systeem van hetzner. Gewoon, omdat het kan. x|

Een bak met DA.. Dus reseller/simpele web hosting etc. Ben nog alles ff strak aan het maken en ff een plannetje maken voor naast m'n huidige werk :)

Er staat al een extra bak te wachten om te clusteren.. Maar dan moet ik weer extra uplinks + feeds. Dus eerst maar ff bouwen met 1 :W
 
Heb nu een dualboot windows-linux gemaakt, windows 7 met mpc-hc, verder vrij clean. Draait redelijk tot
goed moet ik zeggen, toch wil ik het op Ubuntu ook goed draaiend hebben (zoals al eerder gezegd, gewoon omdat het kan)
 
Het is _een_ standaard opgedrongen door de HD nazi's. Leuk voor als je filmmateriaal kijkt op je PC. Goh, wie zou het opgedrongen hebben? Maar als je werk wilt verzetten, waar een desktop imho voor bedoeld is, (tekst, beeldbewerking, etc) dan zijn de extra pixels van 16:10 toch echt enorm welkom.
 
Uiteraard... ben ook nooit mee gegaan met de "HD hype" omdat mijn resolutie eigenlijk niet eens veel lager is (1600x1200). Helaas kan ik erg weinig monitoren vinden met 1920x1200 of hoger voor een degelijke prijs. Iemand die nog een modelletje kan aanraden eventueel?
 
Even een vraagje.

Ik heb Mafia 2 maar weer eens gedownload, maar nu krijg ik de boel niet gemount :D!

Als ik de download mount en de installatie start krijg ik dit:

[ir]http://img218.imageshack.us/img218/9229/19014944.png[/ir]

De download (iso) bevat de volgende bestanden.

[ir]http://img832.imageshack.us/img832/9792/20872913.png[/ir]

Het zijn ook geen 'gewone' .bin files, maar files die alleen met VCD geopend kunnen worden??

Heb een tijd terug dat VCD ook al eens uitgeprobeer, maar snapte er toen niet veel van.

Hoe fix ik dit dus, zodat ik de boel gewoon kan installeren?

Bvd!
 
Ik zou gewoon lekker een andere versie downloaden :p.

Je hebt overigens de .nfo wel gelezen neem ik aan? (als die erbij zat)
 
Hey, laatst is mijn computer ontploft.
Hij starte na een jaar weer op, deed het een half uurtje en ik hoorde tik en in had geen beeld, pc bleef wel aan.
Dus ik wilde hem weer opstarten maar toen zag ik een flits en hoor ''bam'' dus ik had die kast open getrokken en het rook naar brand.
Verder zie ik geen plekken oid op m'n moederbord...
iemand idee?
 
Pc gaat niet meer aan? Geen teken van leven? Ook geen lampjes die op het moederbord branden? Zou best de voeding kunnen zijn.
 
Voeding idd, maar de kans is aanwezig dat er meer gesloopt is, dat willen voedingen nog wel eens doen als ze hun leven geven. De knal is waarschijnlijk een ontplofte condensator, je zou je voeding open kunnen schroeven voor de zekerheid.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top