Het grote computer topic #8

Status
Not open for further replies.
Ach, das allemaal overdreven. Ik heb honderden pc's in elkaar gezet zonder anti statisch pols bandje oid.

Zeker bij een voeding boeit dat niet, meer bij het geheugen e.d.
 
Nog even over Mafia 2.

Heb nu een prima versie.

Maar nu ik bij Chapter 7 kom, gaat het nog heel even goed, tot ik naar buiten ga en met 'Joe' in een auto moet, welke auto ik ook neem uit de garage. Hij loopt dan vast met deze melding: Mafia 2 Application werkt niet meer'

Heb al een reinstall gedaan met behoud van saves, maar dan crasht hij weer bij hetzelfde stuk.

Iemand tips?
 
Daar heb ik ook al aan gedacht.

Maar ik heb de reloaded download, die gewoon steam opstart en wil activeren.

Ik open de .sim file dan met Phoenix en unpack de boel, dit zal ik nog wel even een keer doen. En dan ook de reloaded crack erover heen doen. Want met de skidrow crack werkte hij opzich goed(tot nu dan).

En met de reloaded crack was het beeld vaag/knipperend. (als een soort hartslag)
 
ff vraagje, ik ben dus van plan een mini laptop te halen voor school, aangezien mijn gewone laptop al 5 jaar oud is met gemak.

Eisen:
fatsoenlijk merk, welke is kwalitatief goed?
windows 7 moet er vlot op kunnen draaien
wil hem vooral gebruiken voor textverwerken, mail.

En nog een vraagje over de software: is dit gewoon precies dezelfde software die je op een desktop of een gewone laptop zet?

alvast bedankt!
 
waarom W7 vlot moeten draaien als je alleen voor textverwerken dat ding gebruikt?

vaak zijn die kleine dingen voorzien van minder werkgeheugen en een simpelere processor dan de 'grotere' broers..
daardoor gaat de accu langer mee enzo..
 
Belachelijk ook eigenlijk:

[IR]http://i51.tinypic.com/2mqvtbl.jpg[/IR]


Zondag maar eens op zijn donder geven als ik tijd heb! :P
 
Hey,

zoals enkele van jullie al weten heb ik laattst een ongeluk gehad met de scooter. Hierbij is ook mijn laptop gesneuveld. Dat was een Fujitsu Siemens Amilo Pi3625. Qua specs wil ik er natuurlijk niet op achteruitgaan.

Toen ik hem kocht kosste hij +/- 680,-. Het bedrag wat ik wil uitgeven is MAX 700,-.

Via tweakers pricewatch had ik deze al gevonden: http://tweakers.net/pricewatch/262783/msi-cx623-005nl.html#tab:info

Die vind ik wel interessant gezien hij 500gb opslagmogelijkheid heeft (nu 320) en hij is 15'' met tóch een numerirk toetsenbord (toendertijd bijna alleen op 17''). Bovendien ook een snellere processor en geloof ook betere videokaart.

Nu wil ik graag jullie mening over die laptop of het een verstandige keus is voor dat geld, of dat er wellicht betere keuzes zijn.

Alvast bedankt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top