Het grote computer topic #8

Status
Not open for further replies.
Als je voor een laptop gaat waarmee je af en toe ook een spelletje wilt doen, dan moet je inderdaad voor een zo goed mogelijke grafische chip gaan. Die i3 processor is rap zat!

En owja, vermijdt alsjeblieft Max ICT, als je misschien zat te denken om daar je laptop te bestellen. Waarom? Bekijk de shop reviews maar op hardwareinfo / tweakers.
 
ok dankje, is packard bell een beetje en fatsoenlijk merk dan??
heb nu laptop van fujitsu siemens, maar dat is btje krappy ;o
Tja, daar zijn de meningen over verdeeld. Vroegah was het echt een budget crap merk, maar ze zijn intussen overgenomen door HP, geen idee hoe het inmiddels is met de kwaliteit, maar ik heb het idee dat deze hetzelfde is als de normale hp dvxxx modellen is.


Heb overigens de knoop door gehakt en een Samsung Syncmaster 2443BW besteld. :W
 
wou idd voor 120mm gaan, maar ben er achter gekomen dat 4x 8cm misschien beter is... dus misschien kan arne me toch nog helpen :P

Ik zou voor de grootste gaan die je kan plaatsen. Over het algemeen produceren die wat minder lawaai bij dezelfde capaciteit.
 
Ligt er een beetje aan welk merk/type. Er zijn ook genoeg 120mm fans die een hoop herrie produceren terwijl ze niet eens zo hard draaien.

Maar liever wat grotere fans dan kleinere. Kleintjes maken sowieso bijna altijd een hoop lawaai.
 
Even een 2 korte vraagjes:

- Kan ik ergens instellen dat alt-tab in-game altijd werkt? (Werkt bij Modern Warfare 2 niet, bij alle andere spellen wel)

- Als ik een spel doe met vrienden en we gebruiken skype, en er wordt iemand aan het gesprek toegevoegd of het gesprek stopt, dan ga ik terug naar windows en blijf niet in-game, is dit te veranderen?(heb het zelf nog niet gevonden)

thanks
 
Even een 2 korte vraagjes:

- Kan ik ergens instellen dat alt-tab in-game altijd werkt? (Werkt bij Modern Warfare 2 niet, bij alle andere spellen wel)

- Als ik een spel doe met vrienden en we gebruiken skype, en er wordt iemand aan het gesprek toegevoegd of het gesprek stopt, dan ga ik terug naar windows en blijf niet in-game, is dit te veranderen?(heb het zelf nog niet gevonden)

thanks

Puntje 1 is wel een work-around voor.
http://www.idcation.com/?lang=en&X=download&id=14
 
Heb een vraag voor een vriend van me, hij wil een programma ala kazaa/limewire waar nog wel wat op te vinden is. Heb hem frostwire gegeven maar daar vind je zelfs de meest bekende nr's met moeite, laat staan wat minder bekende liedjes van Andre Hazes en wat die man al niet meer luistert.

Iemand tips / wat gebruiken jullie?

Ik doe zelf alles van newsleecher/slsk maar dat is te complex voor hem (en slsk wil helaas niet werken op zijn pc).
 
Lang met vdownloader gedaan, maar dan krijg je tegenwoordig heel vaak de melding cant download.. heeft dan met copyright shit te maken, dan staat er bij het nr op youtube onder welk nr het is zeg maar..

Daar nog een tip voor een beter programma voor dan, voor youtube
 
Je hebt verschillende programma's / sites om van youtube te downloaden.
Met limewire en al die rotzooi werk ik zelf nooit mee iig.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top