Het grote computer topic #8

Status
Not open for further replies.
Ik heb het gister gehad. Waarschijnlijk heb jij ook een niet legale versie?

De update stopte inderdaad en gaf een error. Vanaf dat punt wilde hij hem helemaal niet meer installeren. De PC uitgezet omdat ik weg ging, weer aan toen ik thuis was en bam. Hij liep elke keer vast net voordat hij in Windows was.

Nu dus maar weer een verse install, alle updates behalve SP1 voor W7. Doet het weer perfect.
 
Had je zo goed als exact hetzelfde als ik? Idd een illegale versie.

Hm, dan regel ik morgen mn dvd weer terug en dan probeer ik eerst een verse installatie op dezelfde schijf. Of kan hij toch overleden zijn ivm die melding bad hard disk?

edit: is er nog geen crack/patch/fix voor SP1?
 
Last edited:
Ik zou gewoon W7 eerst opnieuw proberen te installen. Mijn eerste gedachte was een overleden SSD, maar kwam gewoon door die K update. :P

Gewoon niet installeren, je mist er weinig aan. :)
 
Ik zou gewoon W7 eerst opnieuw proberen te installen. Mijn eerste gedachte was een overleden SSD, maar kwam gewoon door die K update. :P

Gewoon niet installeren, je mist er weinig aan. :)

Oke, dan ga ik dat morgen even doen. Nu dan maar tijdelijk op XP PRO SP1 :X

Net de schijf even uit de kast gehaald voordat ik jouw eerste reactie las. En net even de installatie hervat, maar toen kreeg ik na 1 min een bsod.

Zal waarschijnlijk komen doordat hij losgekoppeld is geweest?

Mag hopen dat hij de installatie zo wel afrondt |(
 
Ik zoek een nieuwe laptop met een goede mix tussen performance en accuduur. Prijs max 700 euro en het liefst een 13 inch beeldscherm! Iemand goede ideeen? Zit nu zelf een beetje met de Dell M301z, maar heb liever een langere accuduur! Als ik zo op internet kijk zie ik dat Asus een hoop goede 13inchers in zn assortiment HAD. Maar nu niet meer.. :\ Acer en HP wil ik niet aan overigens :+
 
IRQL error wordt vaak ook veroorzaakt door defect ram bankje. Heb je 2 reepjes in de PC zitten? Haal er is 1 uit en probeer het dan nog eens. Doet hij het niet, probeer het andere reepje is. Doet die het ook niet? Dan is het ws toch iets anders. Heb je dat ook weer uitgesloten.
 
Thanks voor je reactie. Tot nu toe heb ik iedere keer de partities verwijderd en vervolgens formatteren (snel) gedaan. Nu is hij 'langzaam' aan het formatteren, maar dat duurt al een tijdje :+

Dan maar even kijken, of hij wil installeren.

Mooi balen dat ik het W7 dvd'tje niet tot mijn beschikking heb....:(

edit: @Vissa

Oke, lijkt me sterk dat daar iets mee is. Mobo/cpu/ram is door Azerty gemonteerd.

Als ik het loshaal, vervalt dat de garantie?(en is dit door hun te controleren later?)
 
Als er geen zegels op de kast zitten die je verbreekt kun je zonder problemen even het geheugen los halen. :)
 
Als ze in de goede sloten zitten dan werkt dat idd niet, omdat je even met 1 reepje draait. Maakt verder niet uit, met 1 reepje kun je gewoon prima draaien. Mocht je erachter komen dat met 1 v/d 2 de PC het niet doet heb je iig je probleem al gevonden. :P
 
Download en brand meteen ff een hirens boot cd, kan je ff je schijf e.d. testen.

Waarom download je win7 overigens niet gewoon?
 
RAM zat in de witte sloten. Beide los geprobeerd, maar de bsod blijft komen.

Nu ook de blauwe sloten proberen? Lijkt me niet toch, omdat nu duidelijk is dat beide reepjes nog goed zijn(?)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top