Het grote computer topic #7

Status
Not open for further replies.
Welke heb je op 't oog?

Ik kan geen mooie vinden boven de 24 inch (uiterlijk), dus zit even te twijfelen of ik wel een grotere wil dan 24 inch..

die Iiyama boven aan deze pagina, uiterlijk is het niets speciaals maar hij weegt niet zo veel, USB hub en kan zo op m`n bestaande Vesa 100mm.

En goedkoop.

Zag ook nog vrij strakke HannG monitoren en een hele mooie BenQ.

Lekker clean design, heb zelf ook een 22" Iiyama staan uit de HDS serie. En mn 17" Iiyama van een jaar of 6/7 oud draait nog steeds bij mn ouders.

Voor mij word het 1 van deze:

Samsung Syncmaster PX2370
http://tweakers.net/pricewatch/250760/samsung-syncmaster-px2370.html

Samsung Syncmaster BX2450
http://tweakers.net/pricewatch/259747/samsung-syncmaster-bx2450.html

LG Flatron E2360V-PN
http://tweakers.net/pricewatch/266942/lg-flatron-e2360v-pn.html

LG 26LE5500
http://tweakers.net/pricewatch/251061/lg-26le5500.html

Mijn voorkeur gaat uit naar die LG, al heb ik het niet op LG. Maar zag laatst hun nieuwste serie led tv's dat zag er toch wel mooi uit.

26/27 inch daar lijkt de doelgroep te klein voor, ik vind echt geen enkele monitor mooi (uiterlijk).

edit:
Nog een 26 inch monitor van LG gevonden die me wel aanstaat :p

Last edited:
Beide :)

Ik wil sowieso een 'mooi' ogend scherm hebben

Waar ik wel aan twijfel bij de 26 inch, is de pixel dichtheid. Ik heb geen ervaring met een tv te gebruiken als beeldscherm.

Of gewoon wat minder kwa uiterlijk, en dan de P2770HD dan heb ik wel het formaat wat ik wil

Last edited:
Mja ik zou persoonlijk niet hoger dan 23 inch gaan @ 1080p.
2560x1600 is ook wel leuk maar er zijn eigenlijk weinig videokaarten die dat fatsoenlijk trekken.

Een 27 1080p met daaraan een mce die veel lager (1366x768) gaat draaien is toch geen probleem?

Last edited:
ik heb een MCE met onboard 1366x768 max. En ik kan er geen andere videokaart instoppen en wil nu geen andere mobo.

Ik wil een groter scherm dus (nu 20inch).

ik snap deze materie net niet :'(

Oh, een media player? Ik snap niet precies wat je met MCE bedoelt, is namelijk normaal gesproken afkorting van <voeg hier uw windows versie in> media center edition...

En video kaart die niet hoger wil? Weet je zeker dat dat niet gewoon aan je huidige monitor ligt? :P

(ff graaien naar je hoeveelheid kennis)

Als ik je goed begrijp, ga je met 1366x768 draaien op een 27 inch scherm die bedoeld is voor 1920 x 1080?

Dat ziet er volgens mij niet mooi uit

@ SpnK

ja, W7 MCE.

je moet NIET gaat graaien....want dan raak ik alleen maar in de war ;) :P

wat gaat die videokaart op een 27 doen... anders koop ik dat scherm wel...en weet ik het dan zo :P

@ Patrick,

klopt, op dit scherm draait hij al 1680 x 1050...en ik zie geen probs.

Kijk je dan films op die resolutie, of zit je te internetten?

Als ik nu mijn scherm op een lagere resolutie zet, ziet het er echt niet uit hoor. Tekst word vaag/uitgerekt

Is je huidige monitor ook 27 inch? Misschien ben je er dan al zo aan gewend dat je het niet eens zelf meer ziet.

Ja raar he :+ 20" is vaak 1680 x 1050 :D

27 inch heeft een groter scherm oppervlak, als je dan een NOG lagere resolutie als je huidige 20" gaat draaien dan hoef ik je nu vast niet meer te vertellen hoe het eruit gaat zien :D

En als je nu al 1680 x 1050 haalt, waarom zou je dan met je 27 inch niet die zelfde resolutie kunnen halen? Of zit je op een andere computer.

Mja ik zou persoonlijk niet hoger dan 23 inch gaan @ 1080p.
2560x1600 is ook wel leuk maar er zijn eigenlijk weinig videokaarten die dat fatsoenlijk trekken.

Een beetje videokaart doet die resolutie makkelijk hoor. Kijk maar wat een 5890 doet met 3 schermen.

Even een kort vraagje.

Ik ga binnenkort even mijn moederbord, cpu, ram en videokaart vervangen.

Nu heb ik het volgende:

Moederbord: Asus M2N-MX SE met nVidia 6100V chipset
Processor: AMD Athlon 64 X2 4200+ @ 2200 Mhz
RAM: 2 gb ddr2 sdram (kingston)
Video: nVidia Geforce 8600 GTS 512mb gddr3 met zalman koeling

Ik had mn videokaart al te koop staan en ook al iemand met interesse ervoor.

Hoeveel kan ik ongeveer de onderdelen vragen? Want ik heb mn videokaart op bieden vanaf 35 euro staan, is dit een goede een eerlijke prijs? De persoon die interesse had vroeg ik of hij ook interesse heeft in mijn overige onderdelen en dat had hij wel.

Spullen zijn ongeveer 2 jaar oud dacht ik en zijn nog in zeer goede staat.

Wat kan ik hier dus voor vragen?

Status
Not open for further replies.
Back