This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic #7

Status
Not open for further replies.
*heeft weer laptop trouble*

Trap nu windows 7 er op, kijken of dat een beetje draait.

Error.... Error code: 0x80070570

Nog een edit: Linux wil hij ook niet installeren, ik heb een xp versie die elk ander os haat geloof ik

Last edited:
Heb zelf ook windows 7,

Maar hoe kan het dat als ik op internet een .gif tegenkom en die opsla, en dan vervolgens open met windows afbeelding viewer dat hij dan niet afspeelt ?

Als ik hem opsla staat er ook niet in die balk onder de naam Opslaan als type...

Ik kan me niet herinneren dat dat werkt. Standaard opent Windows 7 gif plaatjes in Internet Explorer. Dan bewegen ze namelijk wel.

Het lijkt er zowaar op dat mijn laptop na eindeloze gevechten de strijd opgegeven heeft en nu echt stabiel draait ja, definitief zal ik het nooit meer zeggen want dat weet je bij mij nooit

Ik heb een vraag:
Ik heb via bol.com een uittreksel gekocht/gedownload en die wil ik nu printen.
De eigenaar van het document heeft het printen uitgeschakeld.
Ik heb het geopend met Adobe Digital Edition, is er een manier dat ik dit kan omzeilen en dus toch kan printen?

Zou iemand mij kunnen helpen met de volgende twee vragen over het vernieuwen van mijn pc;

Is de 30 euro prijs verschil tussen deze 2 videokaart het waard?
ASUS ATI 5670/DI/1GD5
VIDEOKAART PCIx ATI GDDR5,DVI,HDMI,PCIe € 119,00

ASUS ASUS ATI 5750 FML/2DI/1GD5
VIDEOKAART PCIx ATI GDDR5,2xDVI,HDMI,PCIe € 149,00

En ik ben opzoek naar een nieuw moederbord + processor wil ongeveer 250 euro in totaal uitgeven.
Alleen weet niet waar ik op moet letten bij het kopen van een goed moederbord + processor.

Zelf had ik het volgende al gevonden:

Processor - 1 x AMD Phenom II X4 925 / 2
Id 240727Stukprijs € 131,63
€ 131,63

ASRock 890GX Extreme3 - Moederbord - ATX
Id 267574Stukprijs € 115,99
€ 115,99

In totaal wil ik dus iets van 400 euro uitgeven aan die 3 onderdelen, en zou dit geld dus zo goed mogelijk willen besteden (voornamelijk game pc)

(voeding word 600watt en nog wat gig werkgeheugen koop ik erij, beschik zelf over een kast, hardeschijf en dergelijke)

Mvg,

Heeft iemand een goede tip voor me om een laptopje te kopen ergens ?
Het hoeft geen 2010 super snel/groot mooi ding te zijn met windows 7 etc.

1 uit 2008, een overjarig model met windows xp ofzo is ook prima... hij is voornamelijk voor verslagen etc.

Liefst nieuw dus, vandaar dat ik hier ff vraag of iemand een zaakje weet die overjarige modellen of iets weg doet

Thnx vast!

Voor die 149,- voor de videokaart heb je ook een HD5770, nog een stuk beter dan de andere 2 ook.

Status
Not open for further replies.