Totaal verkeerde samenstelling!
Neem:
- Intel Core i7 860
- Gigabyte P55 UD3R
- ATI HD5850 1024mb
- DDR3 4GB 1600 mhz ( Maakt niet uit, neem een fatsoenlijk merk zoals Geill, Corsair, Kingston, Patriot. Liefst geen OCZ )
- OCZ Modxstream 500
- Western Digital Caviar Black 640GB
- Samsung SH-223F
- Kast is persoonlijk, ik zou voor de Coolermaster CM690 gaan.
Dit allemaal moet je echt wel kunnen krijgen voor 1000 euro, en geloof mij, dat is 10x beter. Alleen niet bij Alternate, die zijn op het moment veelste duur, zeker met de HD5000 serie, achterlijke prijzen vragen zij ervoor. Salland Automatisering nemen!
Ookal ben je Nvidia fan, op het moment heeft Nvidia niks te bieden. DX11 is de toekomst en het zou zonde zijn om een kaart van Nvidia te kopen die dat niet ondersteund. Nvidia komt pas eind Q1 of begin Q2 2010 met haar DX11 kaarten!
Om hierover verder te gaan, ik ben juist voor OCZ geheugen. Geil is ook prima, dat is het probleem niet
Heb nu systeem met OCZ geheugen, niks te klagen en zelfs niet met overclocken.
Waarom 1600 mhz, meeste moederboards ondersteunen alleen 1066 en 1333 mhz. Als je voltage veranderd dan werkt de 1600 mhz correct me?
Over HD5850 is lastig te krijgen voor Asus, alleen Sapphire is momenteel alleen beschikbaar.
Waarom asus? Garantie, heb vaak kaarten zien kapot gaan. Asus heb altijd geluk mee gehad dat garantie opzat.
Dan zal ik ongv. klein 1200,- euro klaar zijn, voor socket 1366 ipv. 1156
Ik ga maar eens rondneuzen waar het goedkoopst kan halen liefst betrouwbare internetsite (alternate/salland)
Screenshot
[ir]http://img97.imageshack.us/img97/5492/computer2.jpg[/ir]
Om hierover verder te gaan, ik ben juist voor OCZ geheugen. Geil is ook prima, dat is het probleem niet
Heb nu systeem met OCZ geheugen, niks te klagen en zelfs niet met overclocken.
Waarom 1600 mhz, meeste moederboards ondersteunen alleen 1066 en 1333 mhz. Als je voltage veranderd dan werkt de 1600 mhz correct me?
Over HD5850 is lastig te krijgen voor Asus, alleen Sapphire is momenteel alleen beschikbaar.
Waarom asus? Garantie, heb vaak kaarten zien kapot gaan. Asus heb altijd geluk mee gehad dat garantie opzat.
Dan zal ik ongv. klein 1200,- euro klaar zijn, voor socket 1366 ipv. 1156
Ik ga maar eens rondneuzen waar het goedkoopst kan halen liefst betrouwbare internetsite (alternate/salland)
Screenshot
[ir]http://img97.imageshack.us/img97/5492/computer2.jpg[/ir]
bezig met overclock van mijn phenom II 955 BE.
nog met stock koeler, probeer hem rond de 3,6/3,8 stabiel te krijgen .
voor het eerst dat ik overclock en vind het allemaal zeer interessant!
bezig met overclock van mijn phenom II 955 BE.
nog met stock koeler, probeer hem rond de 3,6/3,8 stabiel te krijgen .
voor het eerst dat ik overclock en vind het allemaal zeer interessant!
hmmmz. Dilemma;
Digitale TV via de kabel op de MCE.
of via de analoge TV tuner - Topbox (ism IR blaster)
of dmv een DVB-C app...
denk ff aan de kosten...en gebruiksvriendelijkheid.
in dubio..
Don't know moet ook nog beginnen.
Denk dat je NB / HTT voltage omhoog moet, gewoon 1 of 2 stapjes hoger als stock ff proberen
Ik draai alles door elkaar
Vind AMD wel leuk, lekker goedkoop, en het draait nog bij -190*C :W
boven de 216 mhz start hij al niet meer op . moet ik dan het voltage (standaard 1.35v) verhogen? in welke stappen?