Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
Nu draait de pc op vista... :P

@ patrick, nice, 32 drivers te gaan, eerst wlan werkend krijgen... staan ook 30 soorten bij :P
 
Last edited:
Als je hem gebruikt om enkel te internetten kan je er net zo goed frugal damnsmalllinux of tinycore linux op zetten. Boot in 5 seconden en werkt verder rete rap.
 
Hoofdzakelijk internetten ja wil ook nog wel eens wat downloaden enz maar gamen op m'n laptop doe ik niet. hooguit een flash spelletje af en toe :P
 
hebben er mensen ervaringen met mediaplayers die je op de tv aansluit.

Ik zoek er het liefst een met lan aansluiting waar ik op de interne hdd films kan kopieren via het netwerk of eentje met usb aansluiting.

ik denk nu aan de wd tv mini + hdd
 
Ik heb die eerste WD HD mediaplayer, even upgraden naar nieuwe firmware en hij doet het prima. Ik heb er zelf een 320GB USB schijfje aan hangen waar het meeste op staat, ding heeft ook een 2e USB aansluiting waar je bijvoorbeeld nog een stick kan aansluiten.

De nieuwe LIVE versie ervan heeft ook LAN.
 
ik heb een linksys dp1600..troep. Is na 2jaar kapot, komen geen fw updates voor uit, knoppen op apparaat vallen uit. Ga nu een htpc bouwen.
 
Weet iemand hoe je msn gesprekken en pagina's die je aan hebt staan gewoon naast elkaar krijgt zoals bij de oude windows. Heb nu 7 en moet nu elke keer op msn incoontje drukken en dan weer selecteren. Zelfde geld voor website's.

Vond dat ouwe systeem wel beter werken met alles naast elkaar.

Trouwens dit laptoptje gekocht eergisteren.

ASUS K70Ab
image_411.jpg
 
Weet iemand hoe je msn gesprekken en pagina's die je aan hebt staan gewoon naast elkaar krijgt zoals bij de oude windows. Heb nu 7 en moet nu elke keer op msn incoontje drukken en dan weer selecteren. Zelfde geld voor website's.

Vond dat ouwe systeem wel beter werken met alles naast elkaar.

Rechtermuis knop op je taakbalk, eigenschappen oid, en dan groeperen of iets uitzetten (is aangevinkt).

Heb hier even geen Windows 7 maar het is iets in die richting.
 
Hallo, ik ben bezig op zoek naar gamers pc. Heb zelf software, het word wel 64-bit systeem.
Budget is ongeveer 1000,- -+
Maar weet niet precies wat het verstandigs is, Quad core? i5? i7?

Heb nu beetje pc in elkaar gezet, ben niet zo blij met Ati (nvidia fan), kwa prijs is het gunstiger.

[ir]http://img23.imageshack.us/img23/2466/computerz.jpg[/ir]

Iemand ideeën?
 
Waarom nu nog een pc kopen met S775 terwijl de nieuwe S1156 moederborden met i5/i7 CPU's ook redelijk betaalbaar zijn?.
Volgens mij kost een S1156 moederbord + i5/i7 CPU niet gek veel meer....

Voeding is IMO redelijk overpowered, aan een goeie 500w zul je inprincipe meer dan zat moeten hebben.

Edit:
i7 860 + redelijk betaalbaar moederbord heb je voor een €340.
 
Totaal verkeerde samenstelling!

Neem:

- Intel Core i7 860
- Gigabyte P55 UD3R
- ATI HD5850 1024mb
- DDR3 4GB 1600 mhz ( Maakt niet uit, neem een fatsoenlijk merk zoals Geill, Corsair, Kingston, Patriot. Liefst geen OCZ )
- OCZ Modxstream 500
- Western Digital Caviar Black 640GB
- Samsung SH-223F

- Kast is persoonlijk, ik zou voor de Coolermaster CM690 gaan.


Dit allemaal moet je echt wel kunnen krijgen voor 1000 euro, en geloof mij, dat is 10x beter. ;) Alleen niet bij Alternate, die zijn op het moment veelste duur, zeker met de HD5000 serie, achterlijke prijzen vragen zij ervoor. Salland Automatisering nemen! :)

Ookal ben je Nvidia fan, op het moment heeft Nvidia niks te bieden. DX11 is de toekomst en het zou zonde zijn om een kaart van Nvidia te kopen die dat niet ondersteund. Nvidia komt pas eind Q1 of begin Q2 2010 met haar DX11 kaarten!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top