This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
Weet iemand een goed (gratis/downloadbaar) programma om van een game ene fimpje te maken, zoals fraps..
En een prog. om de video;s te bewerken dmv liedje eronder te zetten.
Kan fraps alleen nergens virus vrij vinden
Mag ook gratis zijn...
 
Weet iemand een goed (gratis/downloadbaar) programma om van een game ene fimpje te maken, zoals fraps..
En een prog. om de video;s te bewerken dmv liedje eronder te zetten.
Kan fraps alleen nergens virus vrij vinden
Mag ook gratis zijn...
Niet virus vrij krijgen 8P

http://www.fraps.com/download.php

Als je via daar een virusmelding krijgt moet je je toch eens gaan afvragen of je die virus scanner nog wel wilt blijven gebruiken8P
 
ik heb een probleem met mijn pc.
hij lijkt steeds trager te wroden.
heb cookies al geruimt en eens gedefragmenteerd.
maar helpt maar zeer weinig.
wat kan de oorzaak zijn of wat kan ik er aan doen om hem sneller te krijgen?
 
Maak een backup van je eigen bestanden, en installeer het besturingsysteem opnieuw, met een schone installatie gaat je computer weer als een tierelier
 
Tijdens het gebruik van xbox live staat mijn NAT op moderate, dit moeten open worden. Ik gebruik telfort icm een Zyxel
P-2602HW-D1A modem. Nu moet ik bepaalde poorten openzetten of iets dergelijks, iemand die me misschien kan helpen? Of dit eerder heeft gedaan?
 
Last edited:
Ik heb een programma waarmee ik kan converten, althans dat is de bedoeling.
En nu wil ik mp4 bestanden maken zodat mijn iPhone deze kan afspelen.

Alleen nu is het probleem dat ik alleen geluid output krijg.

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

 
ik weet dat het geen marktplaats is maar iemand die nog een externe HDD behuizing en evt. een HDD liggen heeft (intern ofcourse) en die em kwijt wil voor een zacht prijsje
liefst boven de 120 gig
 
al een hele avond zitte te tobbe maar nog niet tot een oplossing gekomen

mijn probleem:
vandaag ouwe pc tevoorschijn gehaalt, daar stond xp op.
voor de "grap" ubuntu op gezet. dit deed ie via het in-windows scherm.

nu wil ik er eig windows 7 op zetten, aangezien ik die eens wil bekijken en wil ontdekke.
alleen lukt dit voor geen meter... lijkt of me dvd/drive kapot is en 2de lijkt ie niet te willen pakken
om een of andere vage reden. al vanalles geprobeert in de bios maar tot nu toe niet gelukt.
zowel disk als externe hhd niet.

iemand idee of tip oid? weet bijv niet of het vanuit cmd kan oid met een of ander commando..
 
Status
Not open for further replies.