Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
orly1.jpg



:D :*
 
Gvd voeding overleden, en nu wil het dat ik een Arctic Cooling Silentium behuizing heb, dus met een ingebouwde voeding (niet te vervangen) én de garantie is al verlopen (kast is 3 jaar oud).

Iemand een tip voor een behuizing, niet te groot (m-ATX is voldoende), stil, niet te duur maar wel degelijk?
 
Aopen levert een paar kasten voor 40 euries met 350w voeding erin, staat op tweakers.net op dit moment in de best buy guide bij basissysteem. :)
 
Tja, aan de ene kant wil ik een mooie kast hebben nu, met redelijk wat ruimte, maar aan de andere kant heb ik net deze maand ff geen geld over om 100+ euro uit te geven aan voeding + kast.

Dus denk dat het zo'n goedkoop Aopen kastje wordt, maar iig bedankt voor de tips!
 
Dat is inderdaad nog wel een optie. Hoe zijn die Be Quiet voedingen eigenlijk? zo'n 350watt ding met een rendement van 87% spreekt me wel aan, aangezien mijn pc stressed zo'n 130 watt max verbruikt lijkt me dat ruim voldoende. Er zit ook niet veel bijzonders in, mobo met alles onboard, 2HDD's, 1 DVD-R. Eventueel nog een losse VGA kaart maar die zit er nu niet in en als hij er komt, zal het geen dikke zijn.
 
Goed idee, ik heb hier ook nog zo'n ding staan, kijken of ik hem daar in kan bouwen voor de time being :D (niet eens aan gedacht).

Maare, bedankt voor het aanbod.
 
Heb vaak probleempje met internet hier @ huis. Kan iemand mij helpen met het oplossen van het probleem ? Draadloze verbinding werkt altijd prachtig. Goed/zeer goede verbinding etc. Heb alleen soms dat ik geen verbinding heb naar het internet, pc opnieuw opstarten = probleem opgelost. Als ik veel download @ torrents gebeurt het ook sneller. Iemand enig idee hoe dit kan ? Instellingen niet goed oid. Het is een Linksys Cisco router met Linksys compact Wireless-G USB ontvanger.
 
mhh wil met mijn AMD Phenom II 955BE en mn Ati Raedon HD5770 keer proberen te gaan overclocken. al wat gegoogled maar iemand hier nog tips/tricks/links waar ik het 1 en ander kan bijlezen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top