Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
dat werkt niet,

zet ik 2de en 3de boot op disabeld en de functie dat ie niet via iets anders dan 1ste boot(cd) kan boten ook op disabeld.
dan geeft ie de melding:
boot from cd: boot from cd: cannot boot, please insert boot cd blablabla.

zet ik 2de en 3de boot op disabeld en de funtie dat ie niet via iets anders dan de 1ste
boot(cd) kan boten op enabled, load ie naar tijdje gewoon ubuntu..

jep, in me laptop doet ie het gewoon naar behoren ;)
voor de zekerheid 2 gedaan. 1 is 90 trail, andere was torrent.
bijde doen in lt wel en in dt niet

Oi,

Weer een probleem met mijn pc...

Vorige week windows al opnieuw geinstalleerd voor het zelfde probleem, werkte 1 dag goed en nu dus weer hetzelfde.

Zodra de pc klaar is met opstarten slaat hij helemaal vast.

Soms kan ik de muis bewegen maar kan verder niks aanklikken ofzo.

In veilige modus opstarten wil ook niet.

Oi,

Weer een probleem met mijn pc...

Vorige week windows al opnieuw geinstalleerd voor het zelfde probleem, werkte 1 dag goed en nu dus weer hetzelfde.

Zodra de pc klaar is met opstarten slaat hij helemaal vast.

Soms kan ik de muis bewegen maar kan verder niks aanklikken ofzo.

In veilige modus opstarten wil ook niet.

Word er niet iets te warm in je PC? Check ff je cooling. Anders even een reep geheugen eruit trekken, en met 1 reep draaien :)

Is ie langzaam of snel met opstarten? Zou ook nog kunnen zijn dat ie volgens de PC niet genoeg RAM heeft. Waar draai je op?

Verder @ boot probleem. Das niet goed man dat ie zegt insert boot CD... Ik denk dat je CD speler beetje dood is...werkt ie wel met bijv muziek afspelen?

@USB 2.0 Externe Kast, gewoon simpele van 10 euro zijn meestal wel goed, klasgenoot van mij had er een voor ik dacht 15 eu: eSata, USB 2.0, Losse voeding leuk dinkie

Niet genoeg Ram kan niet. Dan zou hij alleen in Windows traag moeten zijn omdat hij gaat swappen. Ik denk dat het iets hardware matigs is

Start op, wanneer hij vast loopt even de CPU koeler aanvoelen, als je hem niet langer als een seconde kunt vasthouden dan is hij te warm ;)

Status
Not open for further replies.
Back