Pff ze zegt dat ze via verbindingen oid haar ip-adres heeft veranderd...is er een mogelijkheid dat ze toch op 1 of ander manier met haar eigen ip-adres mailt ofzo? :? Ik ga er verder niet op in, geen zin, gaat op de block stomme kut
Is er stiekem geen mogelijkheid dat ik dr kan hacken en haar e-mails bekijken ofzo? :+
Dat zou heel goed kunnen, maar onwaarschijnlijk als niet een gemiddelde computer fanaat is. Kijk wederom even in de headers. Daar staan ook servers in die de mail afhandelen. Als het met hotmail/live is verstuurd dan staat de naam er ook in bijvoorbeeld
Het kan wel, maar zoals Xander zegt kan een gemiddelde pc gebruiker dit niet.
Het is bv mogelijk dat ze via een vpn verbinding werkt, of op een terminal server is ingelogd in Nederland etc. Dit lijkt me echter allemaal onwaarschijnlijk
Ik heb sinds deze week 't probleem dat wanneer ik wat binnenhaal van nieuwsgroepen er constant een aantal .rar's missen.
Huisgenoot heeft 't zelfde probleem (zitten op zelfde Eweka account).
Hij geeft aan dat 'ie ze download, maar vervolgens zijn ze nergens terug te vinden.
Ook wanneer ik ze opnieuw download blijft de map leeg?
Heel irritant.
Haha nee voorlopig nog even niet, ben hier alles aan het opruimen.. kom echt spullen tegen die het niet waard zijn om stof te laten happen die heb ik dus te koop gezet