Guys ik wil me pc gaan upgraden. Heb nu
AMD 2500 XP
Asus mobo
512 mb
9600 radeon
Sterk verouderd dus. De rest is wel allemaal modern, 2 sata schijven, dvd speler/brander Coolermaster Stacker kast en een OCZ Modstream voeding
Ik dacht zelf aan de volgende combi
AMD Phenom II X3 720
OCZ 4GB DDR3
Ati 5770 1 gb
Asus/Gigabyte mobo
Is dit een beetje goed om HD af te spelen op me tv en voor windows 7? Heb een 19 inch beeldscherm en wil ook nog wel de nieuwste games kunnen spelen de komende 2 jaar.
Wat voor snelheid geheugen moet ik nemen?
Gewoon een linksys/D-link ofzo aanschaffen!
Ik weet het. Het is ook niet aangeraden om DMZ te doen. Maar heb nu wel 0,0 problemen. :W
Ik heb een vaag probleem. Mijn pc heeft gewoon prima verbinding, maar als ik door bepaalde sites surf duurt het heel erg lang voordat het geladen is. Als ik mijn laptop ernaast heb staan dan is die zelfde site op mijn laptop super snel. Wie heeft er misschien een idee waar het aan kan liggen? Ook al firefox geprobeert maar zelfde probleem. Het is niet bij alle sites zo, maar als ik er even op aan surfen ben wordt de site steeds trager.
Die komen vanzelf wel :W
spec even de specs van je laptop om te kijken of hij wel meer geheugen ondersteund.
Je kan ook kijken welke snelheid hij max ondersteund.
Jawel, maar het kan zijn dat het moederbordje dat in de laptop zit dit niet ondersteund!Dan zal hij het geheugen terug clocken naar PC5300.