This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
Er zijn 5400rpm's die sneller zijn dan sommige 7200 rpm's, weet alleen niet meer welke :X. maar het scheelt wel VEEL hoor (als je een beetje recente laptop hebt)

ik heb een dell van 4,5 jaar oud

in het begin deed ik 6 uur met mijn accu tegenwoordig nog 4 a 4,5 uur (met wifi)
ik heb geen zit dat, dat minder dan 3 uur wordt door alleen een andere hdd.
 
Pak de HD's waar je geinteresseerd in bent en vergelijk het energieverbruik. Leg daarnaast de HD die je nu hebt en vergelijk wederom het energieverbruik. Afhankelijk van resultaat maak je een keuze. Zo moeilijk is dat toch niet?
 
Dan is het idd het lcd paneel/de backlight.

Op CO enz allemaal gelijksoortige problemen.. van de week maar eens wat bij de elektraboer bestellen

..en done! Monitor werkt weer... voor nog geen €10,- materiaal en wat soldeertijd.. was wel ff klooien om alles er uit te krijgen.. wat transistors, elco's vervangen en de inverters even goed doorgesoldeerd.. ding doet het weer als een nieuwe :#
 
Stimmt.. had ff zitten google-en op de monitor / board bekend probleem.. genoeg info te vinden en besloten maar ff lekker te gaan knutselen
 
Neuh niks is aan 't klapperen. Kabel is goed. En router is al eens gereset / gereboot gister.

Hoorde al van moeders dat er iets was met ZeelandNet oid. Maandag ff bellen.

Kan dus nu mooi niet gamen en microfoon tegelijkertijd gebruiken. Wel alleen gamen ? En internetten / downloaden ? :?
 
wtf, je krijg geen ip, en dan ligt aan zeelandnet?
Je router heeft een ip via een eigen dhcp servertje... heeft niets met zeelandnet te maken. Of je zou direct aan je modem hangen... lekker veilig

Dat je daadwerkelijk geen ip hebt, maar wel kan internetten is onmogelijk

doe eens start, uitvoeren, cmd --> ipconfig /all
wat staat er dan?
 
Ik heb een kut probleem, ik heb een bestand verborgen gezet op mijn SCHIJF. Nu kan ik gvd dat bestand niet meer terug krijgen.

In een map doe je rechtermuisklik, en verborgen uitzetten en klaar. Wil ik dat nu doen, kom ik bij de eigenschappen uit van de schijf. Hoe kan ik die mappen nu terug krijgen?
 
bij mapopties.... bovenin bij tools.
In vista en 7 eerst op de alt drukken, dan komt dat menu te voorschijn.
 

Het lag aan mijn PC. Er was me verteld dat het een bug was en dat het op den duur weg zou gaan. Wat ook gebeurd is.

En we hebben sowieso enkele weken problemen met internet verbindingen. ZeelandNet is meerdere malen gebeld door ons en ze hebben meerdere klachten gehad de afgelopen weken. Dus dat maakte alle effe exra zuur zeg maar.

Mja , heb nu alleen nog het probleem dat internet super traag is ( ZeelandNet ) en dat ik sommig mensen niet kan uitnodigen met de PlayStation 3 ( Grand Theft Auto IV , " Game session does not exist bla bla " ). Dit is wss. te verhelpen door een DMZ aan mijn router toe te voegen oid ?



Waar moet wat ? Bijv. , mij is verteld dat mijn PlayStation 3 IP-adres hierin moet zetten. Op beide plaatsen geprobeerd ( Static IP ) , maar toen gaf die aan dat er niet 1 IP-adres erin kan... Welke nog meer en waar ?
 
'T is een oud ding. 5 jaar geleden gekocht oid. Maar doe het op de dag van vandaag nog prima. Dus , zo slecht is het niet.

Het is btw als het goed is opgelost. Heb de codes ingevoerd , kan morgen pas testen hoe en of wat. Ik laat het nog wel weten.
 

Gewoon een linksys/D-link ofzo aanschaffen!
 
2 vraagjes:

- normaal als je verbinding hebt met internet zie je dat icoontje met 2 beelschermpjes en een wereldbol erbij naast de tijd. Als je dat niet hebt zie je 2 beeldscherpjes met een rood kruisje. Ik heb wel verbinden met alles maar bij mij blijft er een rood kruisje staan. Hoe kan ik dit verhelpen?

- ik heb inventor en AutoCAD 2010 3d op mijn laptop geïnstalleerd. Alles is gewoon snel en werkt zoals het hoort maar bij die 2 programma's gaat alles heel erg langzaam. Ook met de virusscanner uit. Ligt dit aan de programma's of is mijn laptop bij lange na niet snel genoeg.

Ik heb een Hp 6830S met uitgebreid werkgeheugen naar 4 GB.
Toch kan ik hiermee spellen zoals BF 2 op high spelen en crisis ook normaal.
 
Guys ik wil me pc gaan upgraden. Heb nu

AMD 2500 XP
Asus mobo
512 mb
9600 radeon

Sterk verouderd dus. De rest is wel allemaal modern, 2 sata schijven, dvd speler/brander Coolermaster Stacker kast en een OCZ Modstream voeding

Ik dacht zelf aan de volgende combi

AMD Phenom II X3 720
OCZ 4GB DDR3
Ati 5770 1 gb
Asus/Gigabyte mobo

Is dit een beetje goed om HD af te spelen op me tv en voor windows 7? Heb een 19 inch beeldscherm en wil ook nog wel de nieuwste games kunnen spelen de komende 2 jaar.

Wat voor snelheid geheugen moet ik nemen?
 
Status
Not open for further replies.